Fantastische ervaring! Super goed geregeld, leuke en ervaren begeleiders/ personeel. Ik zal jullie bij iedereen aanraden, leuk en uitdagend familie uitje! Bedank!

Geweldige 1e ervaring voor onze zoon van 6. De 3 oranje routes zijn allemaal anders. Papa heeft ook de andere routes gedaan. Ook al was het voor hem niet de eerste keer, het blijft erg leuk!

Heerlijk om te doen. De rode baan van 12 meter hoog was best een uitdaging. Na 5 parcoursen waren wij wel moe. De 18 meter hoog en de bungee bewaren we voor een volgende keer. Superleuk om met je... Heerlijk om te doen. De rode baan van 12 meter hoog was best een uitdaging. Na 5 parcoursen waren wij wel moe. De 18 meter hoog en de bungee bewaren we voor een volgende keer. Superleuk om met je gezin te doen! Aardig personeel en goede begeleiding.

Hey klimpark, het was ontzettend leuk! We vonden de binnenkomst en verplichte handen reinigen prima geregeld. Ook het verzoek voor en na de toilet de boel te reinigen en daar alles voor aanwezig... Hey klimpark, het was ontzettend leuk! We vonden de binnenkomst en verplichte handen reinigen prima geregeld. Ook het verzoek voor en na de toilet de boel te reinigen en daar alles voor aanwezig was, was prima. Wellicht een kleine tip omdat iedereen daarna wel aan het materiaal En in alle klimtoestellen zit bij de start van ieder parcours dit nogmaals te laten doen. Als je het hebt over het verkleinen van het risico van vieze handen en corona-tijd. De zwarte heeft redelijk aan het einde van de route de onwijs zware 5x netten.. Die zou ik persoonlijk niet daar plaatsen. Als iedereen de hele dag al opbouwend die andere routes heeft geklommen en je de best-last wil doen is hij echt een dooddoener om fijn af te sluiten. Zo zwaar met ieder zijn moeie armen en benen ;-). Meer een idee/tip, doe er mee wat je wilt hoor!! Verder hebben we het mega naar ons zin gehad! Vinden dat jullie hele leuke, verassende en uitdagende parcoursen hebben! Heel erg bedankt voor de geslaagde middag, we hebben ons kostelijk vermaakt!

Pamela

Mijn 8-jarige jongen en zijn vrienden genoten van een fantastisch verjaardagsfeestje in de Klimbos. het daagde hen echt uit en ze werkten met elkaar samen, ze hadden zoveel plezier en we zijn 3 uur... Mijn 8-jarige jongen en zijn vrienden genoten van een fantastisch verjaardagsfeestje in de Klimbos. het daagde hen echt uit en ze werkten met elkaar samen, ze hadden zoveel plezier en we zijn 3 uur bezig! we komen zeker terug!

Mooi aangelegd klimbos, fijne begeleiding Alles ziet er netjes en verzorgd uit.