L.

Klimmen tijdens Corona tijd: Het park was rustig. We kregen heldere instructies. Er was voldoende gelegenheid tot wassen en desinfecteren van je handen. Mooi park met leuke en uitdagende... Klimmen tijdens Corona tijd: Het park was rustig. We kregen heldere instructies. Er was voldoende gelegenheid tot wassen en desinfecteren van je handen. Mooi park met leuke en uitdagende routes. Minpuntje: Het was voor ons in eerste instantie nogal onduidelijk waar we heen moesten vanaf de parkeerplaats. Handig om dit duidelijk op de site te zetten, want we hebben best even lopen zoeken (omdat we dachten niet zomaar onder de poort van de Apenheul door te kunnen lopen).

Mireille

Leuk en divers klimbos, zowel voor beginners als ervaren gebruikers.

Maaike

Leuk Klimbos om je een paar uur te vermaken. De medewerkers zijn vriendelijk en de uitleg aan het begin is duidelijk en volledig.

Leuk klimbos, goede begeleiding, hoog. De touwladders naar beneden waren een klein beetje vervelend (in plaats van die een tokkelbaan zou leuk zijn), maar veel plezier gehad!

Leuke uitdaging voor mijn zoon en vriendje van 8 jaar. Heel mooi om te zien hoe ze samen de uitdagingen hebben opgelost. Bij de uitleg kan wel beter worden verteld dat kinderen de handen niet te... Leuke uitdaging voor mijn zoon en vriendje van 8 jaar. Heel mooi om te zien hoe ze samen de uitdagingen hebben opgelost. Bij de uitleg kan wel beter worden verteld dat kinderen de handen niet te dicht bij de haken moeten houden want dat is wel gevaarlijk. Hier kan de instructie nog verbeteren. Voorts top middag gehad.

L.

Met 11 jongens van 7 jaar een fantastische middag gehad. Ze hebben zich goed vermaakt. Goede begeleiding!

Mijn dochter heeft een fantastisch verjaardags partijtje bij jullie gevierd! Het personeel was vriendelijk, de uitleg duidelijk. Al met al een top ervaring!

Lisa

Modern en mooi klimbos. Geschikt voor jeugd maar vond het als jongvolwassene ook zeker uitdagend. Heerlijk actieve middag gehad. Leuk uitje om mer het gezin te doen tijdens de corona tijd. Ik Kom... Modern en mooi klimbos. Geschikt voor jeugd maar vond het als jongvolwassene ook zeker uitdagend. Heerlijk actieve middag gehad. Leuk uitje om mer het gezin te doen tijdens de corona tijd. Ik Kom hier zeker nog eens terug!

Liesbeth

Mooi bos, uitdagend en hele goede begeleiding voor de groep van 9 jongetjes van 10 jaar. Echt super!