jantien

Mooie locatie, verzetten van de datum ging soepel en snel en de begeleiding was erg vriendelijk. Leuk uitje!

Arda

Mooie omgeving, leuke trainers, denken met je mee. En veilig parcours!

Mooie, leuke Afwisselende parcours. Al diverse parcoursen gedaan in Nederland en deze biedt echt voor iedereen van alles. Mooi gelegen . Kom nog een keer terug

Anoniems

Na een paar spectaculaire klimbossen in Frankrijk, waren we benieuwd of het klimbos in Lage Vuursche die kon evenaren. Het antwoord is: ja, zeker! We hebben ons heerlijk kunnen uitleven op de... Na een paar spectaculaire klimbossen in Frankrijk, waren we benieuwd of het klimbos in Lage Vuursche die kon evenaren. Het antwoord is: ja, zeker! We hebben ons heerlijk kunnen uitleven op de gevarieerde parcoursen, die elementen bevatten die we nog niet eerder hadden gezien. Op de tokkelbaan zat wel wat vertraging, het was lang wachten steeds, geen idee waar dat aan lag. Maar verder dus een geweldige ervaring!

YB

Onwijs leuk. Goede uitleg gekregen en daarna kun je zelf routes gaan klimmen.

JP

Prachtig overzichtelijk niet al te groot park. Goede, geduldige en duidelijke begeleiding. Mooie parcours voor verschillende leeftijden.

Prima, leuk dag goede begeleiding en veilig. Voldoende verschillende klimtrajecten met uitdagingen voor jong en oud.

Martin

Super dag samen met mijn dochter gehad. Instructies duidelijk, behulpzaam personeel en hebben het super naar ons zin gehad. Voor ons waren de uitdagingen in ieder geval groter als wij aandurfden.... Super dag samen met mijn dochter gehad. Instructies duidelijk, behulpzaam personeel en hebben het super naar ons zin gehad. Voor ons waren de uitdagingen in ieder geval groter als wij aandurfden. Komen zeker nog een keer terug Gr Martin & Lisa

M

Super klimbos, aardig personeel. Enige dat zou kunnen is dat de parcours meer onderaan eindigen met een tokkelbaan ipv steeds naar beneden klimmen