Indy

Wat een leuke middag hebben we gehad. Sommige dingen (vrije val) waren eigenlijk wat te eng voor de kleinste van 9 jaar. De bruine tokkelbaan was bij iedereen favoriet

klant

We hebben een heerlijke dag gehad , vond de medewerkers erg vriendelijk en professioneel!! Speciale dank nog voor de mevrouw die mijn dochter met de ladder uit de boom heeft gehaald omdat ze... We hebben een heerlijke dag gehad , vond de medewerkers erg vriendelijk en professioneel!! Speciale dank nog voor de mevrouw die mijn dochter met de ladder uit de boom heeft gehaald omdat ze blokkeerde door de angst !!

Jacob

Wij hebben alleen de juniorroute gedaan!! Was erg leuk!!

Petra

Fantastische dag met onze kids gehad, veel keuze en leuk om te doen! (Ook voor papa en mama)!!

Goed geregeld allemaal en zeer waardevolle medewerkers die ook mentaal ons hebben bijgestaan!

Goede en duidelijke uitleg. Behulpzaam personeel. Veel variaties in het klimmen. Echt leuk van jong tot oud

Goeie uitleg. Vriendelijk personeel. Bewegwijzering beetje rommelig.

Harstikke goede begeleiding, leuke routes en ik heb het echt naar mijn zin gehad

Hier wil je altijd terugkomen. Een spannende avontuur

Mijn kleinzoon heeft genoete alleen was het lang wachten op de van te voren bestelde pannekoek. Waarom was mij een raadsel , druk was het niet.