Prima middag klimmen! Vriendelijk personeel. Goede instructie. De juiste voorzorgsmaatregelen genomen. Niet alleen vanwege corona-virus maar ook nesten Van de eikenprocessierups. Genoten!

Paul

Was weer erg leuk om te doen, na al die maanden binnen zitten. Blijft een super leuk en veilig parcours. En ze gaan netjes om met de COVID1-19 regels.

Alleen jammer dat de grijze route niet open is, nu ik 2x keer langs is geweest

Goede sfeer, prima instructie en begeleiding. Fijne dag gehad.

Klimbos achterhoek is een superlocatie voor een leuk dagje klimmen. Vriendelijke mensen, heldere uitleg en nu met de coronaregels doet iedereen heel erg z'n best er iets goeds van te maken.

We waren de enige die kwamen klimmen, na korte introductie kon we aan de gang. Wij vonden het erg jammer dat er niet af en toe gecheckt werd hoe het ging. Ook heb ik op gegeven moment mijn hoofd... We waren de enige die kwamen klimmen, na korte introductie kon we aan de gang. Wij vonden het erg jammer dat er niet af en toe gecheckt werd hoe het ging. Ook heb ik op gegeven moment mijn hoofd gestoten aan de tokkel en op dat moment was er niet Iemand om heen om te roepen, erg vervelend wat ik eindigde in het midden van de tokkel met een flinke bult. Ik heb zelf naar de kant geholpen, maar heb er nog zeker een week last van gehad. Voor jullie als tip loop meer rond en vraag na, ook al is er maar 1 iemand bij jullie aan het klimmen die dag. Ook zeker geen slecht idee is een helm al is het maar preventief. Verder waren jullie allemaal vriendelijk en was het een erg leuk klimbos.

Een super leuke actieve ervaring, en heerlijk gezond in de natuur;-)