Bibi

Kinderen kunnen zich prima uren vermaken zonder een volwassene in de buurt. Hoe cool is dat! Je kan zelf eten en drinken meenemen of gebruik maken van het restaurant.

LBerkeveld

Mooi klimbos met leuke uitdagingen, ook voor de jongere kinderen die nog niet overal in mogen (zoon van 1.40 m). Vriendelijk en erg behulpzaam personeel met goede aandacht voor mental coaching als... Mooi klimbos met leuke uitdagingen, ook voor de jongere kinderen die nog niet overal in mogen (zoon van 1.40 m). Vriendelijk en erg behulpzaam personeel met goede aandacht voor mental coaching als het even spannend wordt. Top!

Mooi klimbos, veel activiteiten, personeel was iets minder

Prima geregeld en een mooi park met leuke spannende uitdagingen. Een klein minpuntje we werden om 5 uit het parcours gehaald terwijl we voor vijfen al in de bomen zaten. Dat was niet het beleid wat... Prima geregeld en een mooi park met leuke spannende uitdagingen. Een klein minpuntje we werden om 5 uit het parcours gehaald terwijl we voor vijfen al in de bomen zaten. Dat was niet het beleid wat ons al eerder uitgelegd werd. We moesten omdraaien en konden het parcours niet af maken. Waarschijnlijk omdat de wat oudere medewerker al naar huis wilde.

Super leuk klimbos! Kun je prima een middagje druk mee zijn??

Super plek om te klimmen. Veel variatie. Alleen moesten we wel opnieuw de instructies volgen terwijl we vorig jaar er ook zijn geweest. Maar voor de rest echt een leuke dag gehad.