Goede instructie gehad. Het parcours heeft voor ieder niveau uitdagingen.

B.

Heel goed voor elkaar. Ook in deze Coronatijd. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De kinderen zeiden na afloop in de auto tegen elkaar: hier gaan we zeker nog een keer na toe!

Fleur

Heel leuk klimbos! Mijn zoon van 9 jaar heeft zijn feestje daar gegeven. We hebben enkel het juniorbos gedaan. Dat was moeilijk genoeg. En sommige jongens zagen er tegenop. Het juniorbos paste goed... Heel leuk klimbos! Mijn zoon van 9 jaar heeft zijn feestje daar gegeven. We hebben enkel het juniorbos gedaan. Dat was moeilijk genoeg. En sommige jongens zagen er tegenop. Het juniorbos paste goed bij het gemiddelde niveau en daardoor hadden ze allemaal een leuke middag.

Mevr.

Heerlijk geklommen met mijn dochter en haar vriendin. Corona richtlijnen zijn helder en prima op te volgen. Daardoor voor iedereen mogelijk om Corona proof te klimmen.

Esther

Heerlijk uitje, mooi onderhouden en vriendelijk personeel!

Tamara

Hele leuke ervaring met onze dochter van 6. Je kind moet niet bang zijn en goed kunne klimmen.

Dirkje

Het is een enorm leuk klimbos. Met zeer afwisselende routes. Voor de kinderen zijn er wel 4 verschillende routes. Wij waren er nu met onze kleinkinderen en zijn met hen mee gelopen, maar we gaan het... Het is een enorm leuk klimbos. Met zeer afwisselende routes. Voor de kinderen zijn er wel 4 verschillende routes. Wij waren er nu met onze kleinkinderen en zijn met hen mee gelopen, maar we gaan het zeker ook een keer zelf proberen! Want ook voor volwassenen zijn er hele uitdagende routes. Met de corona maatregelen werd goed omgegaan. Nog een tip: de bediening van de kiosk zou nog wat beter met de hygiëne om kunnen gaan.

Het is een groot bos, met veel verschillende routes voor iedereen. Jong tot oud kan zich hier goed vermaken en er was vriendelijk personeel

Het was echt super! Goede uitleg en goede toezicht..vriendelijk personeel. Leuke uitdagingen.