Heer

Het was erg gezellig. Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. Je word netjes ontvangern

Anoniems

Klimfeestje voor mijn dochter die 8 jaar is geworden. De uitleg en begeleiding was goed georganiseerd, zelfs redelijk coronaproof. Wat we wel merkten is dat de techniek voor een paar kinderen toch... Klimfeestje voor mijn dochter die 8 jaar is geworden. De uitleg en begeleiding was goed georganiseerd, zelfs redelijk coronaproof. Wat we wel merkten is dat de techniek voor een paar kinderen toch echt nog een uitdaging is. Hierdoor ontstaan er nog wel eens files op de junior routes. En ik miste informatie over juniorroutes welke nu makkelijk en moeilijk was.

Lekker rustig klimmen met uitdagende parcours.

Jelle

Leuke en flexibele crew, wij waren te laat, maar ze konden ons nog inpassen, goede parcours, topdag !

Leuke gezellige dag gehad. Jammer dat er een aantal banen dicht waren... Verder helemaal top en voor ieder wat wils!

Leuke middag, goede instructie en een mooi parcours.

Medewerker

Mede namens de jeugdige deelnemers kan ik zeggen dat ze het geweldig vonden ook al was voor 2 kinderen de uitdaging té spannend. Uitstekende instructie. Een tip voor groepen die komen, is om een... Mede namens de jeugdige deelnemers kan ik zeggen dat ze het geweldig vonden ook al was voor 2 kinderen de uitdaging té spannend. Uitstekende instructie. Een tip voor groepen die komen, is om een zitplek te creëren vlakbij de ingang naar het bos. Je hoeft dan niet te zitten op de horecaplek die vanwege corona de richtlijnen op het gehele terras in de gaten moet houden.

John

Met beide dochters van 8 en 6 de junior klimroutes gedaan. Was voor de jongste eerst nog even wennen aan de handelingen maar ging daarna prima en ze hebben ontzettend genoten.

Mooi klimbos! Jammer dat er onduidelijk staat aangegeven wat de reik hoogte van de kinderen is. Dit is dus een pols hoogte.. Teleurstelling dus bij m’n zoon die makkelijk tot 1.6 m kan reiken,... Mooi klimbos! Jammer dat er onduidelijk staat aangegeven wat de reik hoogte van de kinderen is. Dit is dus een pols hoogte.. Teleurstelling dus bij m’n zoon die makkelijk tot 1.6 m kan reiken, alleen net niet tot z’n pols.. Antwoord van Klimbos Nederland 2 uur geleden Bedankt voor je review! De reikhoogte is niet de polshoogte maar de afstand vanaf de grond tot aan de bovenkant van de vuisten. Waar het eigenlijk om draait: een kind moet de kabel boven zijn of haar hoofd goed kunnen vastpakken. Nog even een reactie op het antwoord.. De dame aan de kassa besloot dat mij zoon niet het blauwe en groene parcours mocht klimmen omdat hij niet met z’n pols bij de 1.60 m kon.. Met de bovenkant van z’n vuist had hij er gemakkelijk bij gekund.. Dus had hij wel degelijk mee kunnen klimmen en dat had erg veel tranen en verdriet gescheeld! Erg onduidelijk dus, ook voor jullie eigen personeel!

Mooie locatie, fijn personeel. Ivm Corona was het op een zondag niet echt druk en kon iedereen routes lopen zonder elkaar in de weg te zitten. Ik weet niet hoe dit is in normale tijden, maar voor nu... Mooie locatie, fijn personeel. Ivm Corona was het op een zondag niet echt druk en kon iedereen routes lopen zonder elkaar in de weg te zitten. Ik weet niet hoe dit is in normale tijden, maar voor nu was het prima.