Super mooie klim gelegenheid. Veel belevenissen in een paar uurtjes.

MK

Superfijne plek voor een kinderfeestje, er zijn zoveel mogelijkheden. De regels qua corona zijn helder, niet alle bezoekers houden zich daaraan maar dat zie je overal. Het was in ieder geval... Superfijne plek voor een kinderfeestje, er zijn zoveel mogelijkheden. De regels qua corona zijn helder, niet alle bezoekers houden zich daaraan maar dat zie je overal. Het was in ieder geval mogelijk om de 8e verjaardag van onze zoon op een leuke, gezellige manier te vieren. Iedereen heeft genoten.

Me

Superleuk en uitdagend klimbos, zeker ook voor de wat grotere kinderen. Bij kids tm 11 jr moet er wel een begeleidende ouder meeklimmen op de hoge routes. Leuke en goede begeleiders en doordat het... Superleuk en uitdagend klimbos, zeker ook voor de wat grotere kinderen. Bij kids tm 11 jr moet er wel een begeleidende ouder meeklimmen op de hoge routes. Leuke en goede begeleiders en doordat het heerlijk rustig was konden we lekker lang klimmen zonder veel op anderen te hoeven wachten.

Top lokatie en de jongens hebben het super naar hun zin gehad

Irene

Volop lente in t bos. Prachtig, ruim opgezet, groen, schitterende parcoursen.... ondanks de enorme regen toch de rode route afgemaakt met kinderen van 10 en 7. Heftig, spierpijn all over, maar... Volop lente in t bos. Prachtig, ruim opgezet, groen, schitterende parcoursen.... ondanks de enorme regen toch de rode route afgemaakt met kinderen van 10 en 7. Heftig, spierpijn all over, maar onwijs leuk om te doen. Als je er bent, vergeet dan ook zeker de tokkelroute niet! Prima perosneel ook, geduldig en vriendelijk, heldere uitleg en begeleiding.

Was erg leuk. Goede uitleg en begeleiding waar nodig. Lekker duidelijk ook zeker nu met alle extra regeltjes waar ze zich aan moeten houden. Wij gaan zeker nog een keer. Junior routes met genoeg... Was erg leuk. Goede uitleg en begeleiding waar nodig. Lekker duidelijk ook zeker nu met alle extra regeltjes waar ze zich aan moeten houden. Wij gaan zeker nog een keer. Junior routes met genoeg uitdagingen en veel verschillende elementen

Bezoeker

Wat een mooi klimbos, waarin ook in het COVID tijdperk veel aandacht is voor hygiëne en veiligheid.

We hebben een kinderfeestje gehouden met de corona maatregelen. Super goed geregeld dank jullie!

Hanna

We hebben een top-middag gehad! Zeer vriendelijke medewerkers, die hun werk zichtbaar met plezier doen! We kregen nog twee tegoedbonnen voor twee personen die niet konden klimmen die dag, terwijl we... We hebben een top-middag gehad! Zeer vriendelijke medewerkers, die hun werk zichtbaar met plezier doen! We kregen nog twee tegoedbonnen voor twee personen die niet konden klimmen die dag, terwijl we wel voor hen geboekt hadden: service hoor! Relaxte sfeer, overzichtelijk park. Fijn dat je ook eigen versnaperingen kunt meenemen. Hup, in de kluis en je kunt er gedurende het verblijf naar toe wanneer je wilt.

F.

We waren "op herhaling" bij het Klimbos. ook deze keer was alles tot in de puntjes geregeld; ontvangst, Corona-protocol, instructie en catering. uiteraard was het jammer dat het hoogste traject... We waren "op herhaling" bij het Klimbos. ook deze keer was alles tot in de puntjes geregeld; ontvangst, Corona-protocol, instructie en catering. uiteraard was het jammer dat het hoogste traject gesloten was om veiligheidsredenen,maar dat geeft anderzijds aan hoe hoog "veiligheid"in het vaandel staat van het Klimbos. we gaan zeker weer