Wij vonden het voor deze periode nog wel erg druk, hadden minder grote groepen verwacht

Zaterdag 30 mei 2020 naar het Klimbos geweest om het Kinderfeestje van mijn dochter te vieren. We hebben een geweldige dag gehad! Uitleg was duidelijk, mooie en uitdagende klimroutes en genoeg... Zaterdag 30 mei 2020 naar het Klimbos geweest om het Kinderfeestje van mijn dochter te vieren. We hebben een geweldige dag gehad! Uitleg was duidelijk, mooie en uitdagende klimroutes en genoeg medewerkers in geval je vragen of hulp nodig had. Een echte aanrader!

Susanne

Heel erg mooi klimbos! Alle hindernissen zijn tussen de bomen en je hoort het roetsen om je heen, wat het heel dynamisch maakt. Een aanrader voor gezinnen.

Alsof corona even niet bestaat... tussen de bomen is 1,5 meter een eitje! Heerlijk een paar uurtjes uit de crisis!

nicole

Prima ervaring. Duidelijke uitleg. Nu in Corona tijd geweest. Werkt prima.

Indy

Fijn klimbos. Ruim opgezet en veel verschillende niveaus.

Van

Heldere instructies, veilig. Speels en gevarieerd opgezet zo in het publiek toegankelijke bos.

Het was fantastisch! Vader, dochter en twee kleinkinderen hebben genoten. Voor herhaling vatbaar.