Prachtig gevarieerd parcours met perfecte veiligheid. Echt een aanrader voor een geweldig actief uitje.

Miranda

De uitleg was goed en we werden verder ook erg goed geholpen. Ook erg fijn dat er gratis kluisjes beschikbaar zijn.

Een leuke middag gehad en een compliment aan de begeleiders. Ze waren heel geduldig en behulpzaam.

Cathelijne

Erg leuk ondanks mijn hoogtevrees en er werd goed rekening gehouden met het coronavirus.

Dominique

Fijn ontvangst met een goede duidelijke uitleg. Diverse klimroutes voor beginners en gevorderden. Zijn hier al vaker geweest en zullen zeker nog vaker komen.

Goed verzorgd. Duidelijk Aller aardigst en behulpzame medewerkerd.

Heel goed geregeld, park is mooi en overzichtelijk, prachtig ingericht. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt op oranje route en ze zijn volkomen veilig terwij jij lekker aan een picknick... Heel goed geregeld, park is mooi en overzichtelijk, prachtig ingericht. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt op oranje route en ze zijn volkomen veilig terwij jij lekker aan een picknick tafel kan zitten en ze in de gaten kan houden. Wij komem zeker terug. (Voor de kleintjes is ernaast grote speeltuin gratis toegankelijk dus ook die kunnen prima mee).

Niekske

Leuk klimbos met verschillende uitdagende routes. Ruim opgezet en voor ieder wat wils. Goede uitleg vooraf en indien nodig, is er altijd snel hulp. Voor 3,5 uur plezier is het een juiste prijs... Leuk klimbos met verschillende uitdagende routes. Ruim opgezet en voor ieder wat wils. Goede uitleg vooraf en indien nodig, is er altijd snel hulp. Voor 3,5 uur plezier is het een juiste prijs kwaliteit verhouding. Ook nu met alle aangepaste maatregelen zeker een aanrader. Top geregeld.