Xx

Leuke plek. Jammer dat een kaart ontbreekt, je hebt geen goed overzicht van alle tracks.

Dhr.

Mooi en afwisselend circuit, maar het lukt niet goed om alle onderdelen uit te voeren in 2 uur, dus neem je tijd.

veerle

Mooi klimpark. En volop de tijd om het klimbos helemaal te ontdekken. Échte aanrader!! Uitleg mag wat sneller.

Miranda

Mooie omgeving, goede ontvangst en uitleg. Voldoende verschillende niveaus klimopties. Wel veel muggen, maar tsja je zit in t bos.

Marijke

Ontzettend mooie locatie. Goede begeleiding. De kinderen hebben enorm genoten. We komen zeker nog weer een keer terug!

klant

Schoon, netjes, vriendelijk personeel, goed georganiseerd, goed onderhouden

kim

Super leuk bos! Veel verschillende parcours en niveaus. Soms wat vaak en langer wachten in een parcour als er kinderen voor je zijn.

Riedstra

Super mooi Klimbos , spannende routes en goede begeleiding. Veilig. Wij hebben met ons gezin, leeftijd variërend van 7 - 57 jaar - een hele grensverleggende er ervaring gehad.

Laura

Super mooi klimbos, goed onderhouden, prachtige omgeving en top personeel. En nu in corona tijd helemaal covid proof! We hebben een super uitje gehad. Gaan zeker nog een keer!