T was weer fantastisch! Mijn zoon en ik hebben genoten!? de uitleg van te voren was ook weer duidelijk en ondanks de coronaregels voelden we ons prima op ons gemak?

Mw

Top uitje en goed geregeld tijdens de coronatijd. Er waren duidelijke instructies over handhygiëne, overal stonden alcohol pompjes, en per onderdeel mocht er 1 persoon staan. Dit was goed geregeld!... Top uitje en goed geregeld tijdens de coronatijd. Er waren duidelijke instructies over handhygiëne, overal stonden alcohol pompjes, en per onderdeel mocht er 1 persoon staan. Dit was goed geregeld! Al met al een super leuk uitje waar veiligheid op alle fronten voorop staat.

Gerlinda

Veel klimroutes - mooi bos - speelmogelijkheden in de buurt voor de kleintjes - uitdagend - goed voor je zelfvertrouwen - duidelijke instructies - veilig - behulpzame medewerkers - schone toiletten

klant

Voldoende ruimte overal en het was niet te druk. We hebben een fijne middag gehad.

Nathalie

We hebben een hele leuke ochtend gehad, hadden helaas in de middag nog een afspraak maar je kan er makkelijk een dagje mee vullen. Leuke parcours, veel afwisseling en in prachtige omgeving.

Willy

We hebben ons goed vermaakt en bevelen jullie aan om je grenzen te verleggen !

Leijen

31 mei 20 . Mooi weer. Mooi park. Leuke uitdagingen. Bungy jump en vrije val. Goede uitleg.

Arne

Alles netjes en goed geregeld, wel even moeten wachten op de instructies van vrije val. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.