Bezoeker

De kinderen hebben heerlijk geklommen, de klimroutes waren uitdagend. Zelf had ik meer maatregelen mbt Corona verwacht. Bijvoorbeeld verplicht handen wassen bij binnenkomst. Ook tijdens de... De kinderen hebben heerlijk geklommen, de klimroutes waren uitdagend. Zelf had ik meer maatregelen mbt Corona verwacht. Bijvoorbeeld verplicht handen wassen bij binnenkomst. Ook tijdens de instructie was de afstand niet altijd 1,5 meter. Ik zou de instructiegroepjes wat kleiner maken. En ik vraag mij af hoe de klimharnassen worden gedesinfecteerd na gebruik.

Stef

Een erg leuke middag gehad met de kinderen. Jammer dat vanwege de rupsen Oranje 3 gesloten was. Jongste van 7 had heel even wat hulp nodig maar ging daarna als een speer. Oudste van 10 ging... Een erg leuke middag gehad met de kinderen. Jammer dat vanwege de rupsen Oranje 3 gesloten was. Jongste van 7 had heel even wat hulp nodig maar ging daarna als een speer. Oudste van 10 ging vanzelf. Instructie helder en duidelijk. Na instructie nog even oefenparcours om te kijken of je het allemaal snapt. Prima. Ik heb geen abonnement kunnen ontdekken maar als het er is zou ik het nemen voor het gezin.

Een heel fijn klimbos voor jonge klimmers en ook voor jongeren een super uitdaging (tokkelen op 17 meter hoogte). Een hele fijne begeleider die alles rustig en duidelijk uitlegde. En een ‘kwis’ als... Een heel fijn klimbos voor jonge klimmers en ook voor jongeren een super uitdaging (tokkelen op 17 meter hoogte). Een hele fijne begeleider die alles rustig en duidelijk uitlegde. En een ‘kwis’ als afsluiting of de Corona maatregelen nog onthouden waren?.

Lisa

Erg leuk klimbos. Netjes, vriendelijk personeel. Geschikt voor jong en oud. Duidelijke instructie. Erg leuk dagje uit

Nynke

Erg service gericht. Horeca, met alle Corona beperkingen was ook top! Prachtig plekje. We hebben een top dag gehad!!

Bob

Fantastisch bos! Mooi om in te klimmen. Zelfs in Corona tijd werd rekening gehouden met de afstand en was het personeel zeer secuur! Het is prachtig om te klimmen. Service is goed!

Fijne crew, professioneel, goede uitleg, goede veiligheid, fijne atmosfeer en super routes. Heel veel lol gehad. Dank jullie wel.

Gerwin

Geen vijf sterren. Wij waren met 5 kids. Qua leeftijd twee groepjes. We moesten praten als brugman om toch twee ouders mee naar binnen te krijgen. Voor het bekende oogje in het zeil. Hier is dus... Geen vijf sterren. Wij waren met 5 kids. Qua leeftijd twee groepjes. We moesten praten als brugman om toch twee ouders mee naar binnen te krijgen. Voor het bekende oogje in het zeil. Hier is dus niet voldoende over nagedacht!!!