Leuk bos, met verschillende moeilijkheidsgraden qua klimmen.

Fam.

Leuk klimbos! Genoeg voor aantal uren klim plezier voor groot en klein!

Phoenix

Leuke parcours op alle niveaus. Ook het junioren parcours vormt al behoorlijk wat uitdaging.

Leuke uitdagende routes en ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel! Heerlijk klimmen. Soms wel een beetje druk en als er dan mensen zijn die heel langzaam klimmen is dat een beetje irritant.

Wedding

Met mijn neefje in het klimbos geweest. Goede instructie vooraf aan het klimmen. In het bos wordt ook rekening gehouden met afstand houden. Leuk uitstapje in de Corona tijd. Wel kans op spierpijn de... Met mijn neefje in het klimbos geweest. Goede instructie vooraf aan het klimmen. In het bos wordt ook rekening gehouden met afstand houden. Leuk uitstapje in de Corona tijd. Wel kans op spierpijn de volgende dag

Met onze dochters van 20+ gaan klimmen. Super leuk en uitdagend!

Mooi aangelegd en leuke klauterparcours opgezet. Ook leuke picknick zones onder de bomen tussen al het geklauter. Veilig zekeringsysteem. Van begin tot het einde van je gekozen parcours onbezorgd... Mooi aangelegd en leuke klauterparcours opgezet. Ook leuke picknick zones onder de bomen tussen al het geklauter. Veilig zekeringsysteem. Van begin tot het einde van je gekozen parcours onbezorgd klimmen.

Ruud

Mooi klimbos waar veiligheid goed geregeld is. Veel variatie in de klimopties.

Ondanks de Corona hebben we een leuk kinderfeestje kunnen doen. Er kon tussen de begeleidende volwassenen voldoende afstand bewaard worden. Fijn ook dat je eigen eten en drinken mee kon nemen.

pleun

Ontzettend leuk klimbos met veel uitdaging. Vriendelijke begeleiding. Het is echter wel een kostbaar uitje.