John

Super leuk om te doen in een super mooie setting en omgeving. Echt een aanrader. Instructrice en overige jonge medewerkers waren enthousiast en duidelijk in de uitleg. Een oudere toezichthoudster... Super leuk om te doen in een super mooie setting en omgeving. Echt een aanrader. Instructrice en overige jonge medewerkers waren enthousiast en duidelijk in de uitleg. Een oudere toezichthoudster had een norse uitstraling, misschien affiniteit verloren? We komen zeker terug.

Marc

Super leuk. We hadden al klim ervaring en dit bos is een leuke uitdaging met vrije val en bungee. Trek wel oude kleren aan vanwege de hars van de bomen.

Marcel

Super leuke en mooie ervaring het was ondanks het nieuwe normaal geslaagd

Julia

Super leuke kinderfeestje van mijn dochter gehad bij de klimbos Gooi Eemland. Schitterende locatie en erg behulpzame medewerkers. Veilig, schoon en mooi. De meiden Van 10 hebben de junior Bos... Super leuke kinderfeestje van mijn dochter gehad bij de klimbos Gooi Eemland. Schitterende locatie en erg behulpzame medewerkers. Veilig, schoon en mooi. De meiden Van 10 hebben de junior Bos volledig geklommen en nog 2 routes van de jongerenbos (Nog iets meer avontuurlijk) Iedereen is blij naar huis!

Super leuke routes en aardig en professioneel personeel!

Super mooi, tof en uitdagend klimbos! Enige kleine puntje zou zijn dat ik het begrijpelijk vind dat de veiligheidsinstructies duidelijk moeten zijn en dat het belangrijk is dat iedereen dat goed... Super mooi, tof en uitdagend klimbos! Enige kleine puntje zou zijn dat ik het begrijpelijk vind dat de veiligheidsinstructies duidelijk moeten zijn en dat het belangrijk is dat iedereen dat goed begrijpt, maar de jonge dame die onze instructie deed was wel heel erg streng zeg! “Ik wil niet zien dat jullie dit doen, ik wil niet zien dat jullie dat doen”. Ik had er bijna geen zin meer in joh! Alles verder super geregeld, mooie locatie, erg leuk!

Michael

Super naar ons zin gehad ondanks de corona maatregelen goed gebruik kunnen maken van alle parcours , personeel zeer vriendelijk en gaf ons een goede uitleg en kon vragen goed beandwoorden . Top dag... Super naar ons zin gehad ondanks de corona maatregelen goed gebruik kunnen maken van alle parcours , personeel zeer vriendelijk en gaf ons een goede uitleg en kon vragen goed beandwoorden . Top dag gehad

klant

Super veilig, uitdagend, mooi gebied, spannend, hulpvaardig team