B

Warm ontvangen, de instructies waren heel duidelijk, eenmaal boven zit je super goed vast. Super veilig allemaal. Zeker voor herhaling vatbaar!

Delcroix

Wat een fantastische leuk klimbos. Al meerder gehad, maar deze is toch echt uitdagend genoeg! Duidelijke uitleg en super fijn/gezellig team wat hier werkt! Zeker nog een keer terug naar toe

Anoniemopa

Wat een prachtige dag hebben we gehad met kinderen en kleinkinderen. De uitleg was prima. De routes zijn prachtig met voldoende uitdaging. Met z'n allen, kinderen, kleinkinderen en opa en oma de... Wat een prachtige dag hebben we gehad met kinderen en kleinkinderen. De uitleg was prima. De routes zijn prachtig met voldoende uitdaging. Met z'n allen, kinderen, kleinkinderen en opa en oma de ladders en kabels beklimmen. een uiteraard afdalen via de tokkelbanen. Het is prima te doen en de tijd vliegt voorbij.

Pieter

We hebben bij Klimbos Brabantse Wal in Bergen op Zoom een fantastische middag beleefd! Ook speelde men vanuit de organisatie adequaat in op de noodzakelijke maatregelen rondom de coronacrisis. Het... We hebben bij Klimbos Brabantse Wal in Bergen op Zoom een fantastische middag beleefd! Ook speelde men vanuit de organisatie adequaat in op de noodzakelijke maatregelen rondom de coronacrisis. Het allerleukste aspect vonden we het feit dat je op eigen gelegenheid het parcours mag afleggen.

We hebben wederom genoten. Goede instructeurs die altijd in de buurt zijn maar je hebt toch een groot gevoel van vrijheid

Anoniems

Wij opa en oma hebben onze kleinkinderen een verrassing gegeven om te klimmen. Kinderen zijn ruim 3 uur gezond bezig geweest. Alleen de mogelijkheid voor wachtende is gering

Daphne

Wij vonden het hartstikke leuk alleen mijn enige opmerking zou zijn dat de grootte 1.60 is om overal te klimmen. Nou heeft mijn zoon dat wel maar niet veel meer. Dus op de hoogste touwen tussen de... Wij vonden het hartstikke leuk alleen mijn enige opmerking zou zijn dat de grootte 1.60 is om overal te klimmen. Nou heeft mijn zoon dat wel maar niet veel meer. Dus op de hoogste touwen tussen de hoogste en de laagste in, kon hij eigenlijk niet bewegen omdat zijn maximum bereik bereikt was. Dat was eigenlijk en beetje te gevaarlijk. Ook omdat ik als ouder niet tegelijk op het touw mocht staan. Dus ik kom hem niet helpen en het ging eigenlijk net niet. Daarbij is je touw aan de haak langer dan je armen dus als je je laat zakken omdat het niet meer gaat, dan hang je zonder dat je jezelf kunt bewegen. Dus dat maakte het wel een beetje spannend.

Zeer vriendelijk personeel ook voor oudere mensen een aanrader ben zelf 67 jaar maar heb samen met mijn kleindochtertje ontzettend genoten

KvGB

Mooi klimbos, door diverse niveaus door bijna iedereen wel te doen. Materiaal zag er goed onderhouden uit en geeft zekerheid. Iets meer controle vanaf de grond (rondlopen medewerkers) en... Mooi klimbos, door diverse niveaus door bijna iedereen wel te doen. Materiaal zag er goed onderhouden uit en geeft zekerheid. Iets meer controle vanaf de grond (rondlopen medewerkers) en mogelijkheid tot snel eruit kunnen zou helpen voor overmoedige mensen.