Top-middag gehad, grenzen verlegd en voldoende begeleiding

Remco

Vriendelijke uitleg van enthousiaste medewerker die goed op de hoogte was en de afstelling van de fiets prima heeft verzorgd.

begeleider

De uitleg en begeleiding was goed en duidelijk. Wij als docenten, konden koffie en thee krijgen, als wij daar behoefte aan hadden. Wat een service!

Manon

Duidelijke uitleg van tevoren, leuk voor verschillende niveaus en een superleuke tokkelbaan.

Fam

Echt leuk. De kinderen van 16 tot 8 hebben genoten.

Een aanrader! Mooi opgezet klimbos met heldere beschrijving per parcours, duidelijke instructie vooraf(veiligheid) en begeleiding tijdens het klimmen waar nodig! Onze kinderen hebben genoten en... Een aanrader! Mooi opgezet klimbos met heldere beschrijving per parcours, duidelijke instructie vooraf(veiligheid) en begeleiding tijdens het klimmen waar nodig! Onze kinderen hebben genoten en kunnen niet wachten totdat ze weer mogen klimmen!

Twopence

Een eigenlijk te klein meisje zorgde voor heel veel vertraging op de tokkelbaan. Haar moeder zei dat ze dat wel aan zou kunnen.

Maaike

Een heel leuk uitje samen met onze kids. Duidelijke uitleg en oefening waarna we lekker zelf aan de slag konden. Kluisjes aanwezig en plek genoeg om wat te eten en drinken.

Janneke

Fijne instructeurs Veilig klimbos Genoeg uitdaging voor de oudere tieners. Veel parcours om te kiezen