Geweldige omgeving, ruim aanbod van klimroutes, veel niveau’s. Leuk personeel. En gezellige horeca in de buurt.

Goede begeleiding en controle tijdens het klimmen.

Goede instructie, mooi stukje omgeving om actief bezig te zijn

Declerck

Heel blink let deze locatie. Leuk en serieus!

Heel leuk klimbos met genoeg variatie in klimroutes.

Heerlijke middag, ondanks de regen en modder klommen de kinderen dapper door en hadden veel plezier... Een meer ‘dichte’ /warme plek om te kunnen zitten zou fijn zijn... nu was het wel heel... Heerlijke middag, ondanks de regen en modder klommen de kinderen dapper door en hadden veel plezier... Een meer ‘dichte’ /warme plek om te kunnen zitten zou fijn zijn... nu was het wel heel Spartaans en koud/nat

Evelien

Ik kom al vanaf het begin Met mijn kinderen bij het Klimbos in Lage Vuursche, maar het verveelt nooit. De parcours zijn ook niet ieder jaar exact hetzelfde en soms is er iets helemaal nieuw, zoals... Ik kom al vanaf het begin Met mijn kinderen bij het Klimbos in Lage Vuursche, maar het verveelt nooit. De parcours zijn ook niet ieder jaar exact hetzelfde en soms is er iets helemaal nieuw, zoals de vrije val. Mijn zonen van -inmiddels- 14&17 jaar gaan nog steeds graag mee, net als de dochter van vrienden en zij is net 8. Top uitje voor een sportieve, grensverleggende middag voor álle leeftijden.