A. Dolman

Hele leuke dag gehad. Goed ontvangst met duidelijke uitleg. Alles was heel professioneel en goed opgezet. Veel keuze in banen van verschillende niveaus zodat jong en oud zich goed kan vermaken. De... Hele leuke dag gehad. Goed ontvangst met duidelijke uitleg. Alles was heel professioneel en goed opgezet. Veel keuze in banen van verschillende niveaus zodat jong en oud zich goed kan vermaken. De banen zijn perfect onderhouden echt supper

Susan

Super leuke dag gehad! Goede uitleg en een heel leuk parcours!

Janny

Geweldige dag gehad met de familie. Iedereen van jong tot oud vond het heel erg leuk.

Koolen

Dank je wel voor een hele fijne en actieve middag. Goed geholpen door het personeel. Wij hadden per ongeluk de verkeerde tickets besteld maar konden bij de kassa ze gewoon om laten boeken met bij... Dank je wel voor een hele fijne en actieve middag. Goed geholpen door het personeel. Wij hadden per ongeluk de verkeerde tickets besteld maar konden bij de kassa ze gewoon om laten boeken met bij betaling dus iedereen blij.

Reactie Klimbos Nederland:

Graag gedaan! Heel fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad 😊

We waren met familie

We hebben een fijne, veilige, goed georganiseerde middag gehad bij Klimbos Gooi en Eemland

Christian

Zeker de moeite waard. Veilige courses, goed te doen. Fijne instructie.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor de positieve feedback!