We hebben ontzettend genoten! In een middag hebben we alles gedaan. Niets was onmogelijk maar af en toe wel eng.

We kwamen hier met een grote groep scholieren en toch ging alles ontzettend soepel. De leerlingen hebben een hele leuke tijd gehad, met dank aan de heldere begeleiding en de duidelijke regels.

Lies

We moesten helaas erg lang wachten bij ‘aankleden’ met al die kinderfeestjes die jullie dan samen pakken...

fam

Wij hebben een geweldige middag gehad voor jong en oud!!!

Margriet

Wij hebben het kinderfeestje van mijn dochter hier gevierd en de kids vonden het ook super leuk. Wat ik minder vond was dat ze niet het advies hadden gegeven dat het met deze leeftijd (7jaar) is... Wij hebben het kinderfeestje van mijn dochter hier gevierd en de kids vonden het ook super leuk. Wat ik minder vond was dat ze niet het advies hadden gegeven dat het met deze leeftijd (7jaar) is aan te raden mee te gaan, nu moesten wij wel zeker 6 keer iemand ophalen helemaal bij de kassa om ons te helpen, dit gaf ook frustraties aan de personen achter de kinderen, zij kwamen soms gewoon zelf niet verder. Een tip is ook: blijf in de buurt.

Wij vonden het echt super. Wij waren met een vrijgezellenfeest naar het klimbos. Echt top! Lekker weer en in het bos. Ga dit zeker verder doen.

C.B.F.

De gehuurde fietsen waren niet goed onderhouden, ketting niet gesmeerd, voorderailleur die niet werkte, remmen moesten erg ver ingeknepen worden, zodat doseren niet meer lukte. Voor de prijs die je... De gehuurde fietsen waren niet goed onderhouden, ketting niet gesmeerd, voorderailleur die niet werkte, remmen moesten erg ver ingeknepen worden, zodat doseren niet meer lukte. Voor de prijs die je betaald zeker niet als verwacht!!!

..........

Voor jong en oud een uitdaging! Een familie dag gehad in het "Klimbos Achterhoek" Een prima en veilige locatie om op alle leeftijden (van 6 tot 75) te genieten van het klimmen. Goede begeleiding... Voor jong en oud een uitdaging! Een familie dag gehad in het "Klimbos Achterhoek" Een prima en veilige locatie om op alle leeftijden (van 6 tot 75) te genieten van het klimmen. Goede begeleiding met fijne aanwijzingen. En als je per ongeluk vergeet je aan de regels te houden word je hierop vriendelijk opmerkzaam gemaakt. Top locatie!