Anoniem12

Goed onderhouden, afwisselend inclusief bungee jump, vrije val en eindeloze tokkelbaan.

Linda

Goede begeleiding en een mooi klimbos. Wel opletten dat er niet te kleine kids de rode route nemen. Liepen vast daardoor.

Goede begeleiding. Instructie was duidelijk en werd de tijd voor genomen.

Mariska

Het klimparcours is erg leuk en uitgebreid. Voor elk wat wils! Ook erg fijn dat je na de instructie onbeperkt kunt klimmen. Het systeem waarbij je je niet hoeft los te klikken en weer moet... Het klimparcours is erg leuk en uitgebreid. Voor elk wat wils! Ook erg fijn dat je na de instructie onbeperkt kunt klimmen. Het systeem waarbij je je niet hoeft los te klikken en weer moet vastklikken werkt erg prettig en veilig. Helemaal voor kinderen: Je weet zeker dat als ze aan een parcours beginnen, ze tot het einde veilig gezekerd zijn. Op de instructie zelf moesten we vrij lang wachten en daarnaast was het uiteindelijk een grote groep, waardoor de instructie zelf ook vrij lang duurde. Als er in plaats van 1 instructeur 2 instructeurs waren geweest, was het een stuk sneller gegaan. Nu moest 1 jongen alle kinderen een tuigje omdoen en vervolgens ook nog alle volwassenen controleren. Als ze dit stuk met zijn tweeën hadden gedaan, en het iets goedkoper was geweest (wij waren met 2 junior en 2 volwassen tickets 73 euro lichter; best wel een dure activiteit voor een middag) had ik 5 sterren gegeven! Maar al met al zeker een aanrader.

P.G.

In eerste instantie moesten we door omstandigheden de data van de bestelde kaartjes verzetten, dat was geen probleem. Daarna op de afgesproken data later starten door file onderweg die dag, ook dat... In eerste instantie moesten we door omstandigheden de data van de bestelde kaartjes verzetten, dat was geen probleem. Daarna op de afgesproken data later starten door file onderweg die dag, ook dat was geen probleem. En tenslotte nog 2 kaartjes bijgeboekt en 4 kaartjes omgezet, zodat de kinderen meer konden klimmen , ook dat was geen probleem !!!! super service dus. En geweldig hoe vriendelijk het personeel is.

Cynthia

Leuke, uitdagende routes en veel keus, voor jonge kinderen t/m heel ervaren klimmers. Ondanks de reservering was de binnenkomst toch wat rommelig, op het afgesproken moment kwam niemand ons halen... Leuke, uitdagende routes en veel keus, voor jonge kinderen t/m heel ervaren klimmers. Ondanks de reservering was de binnenkomst toch wat rommelig, op het afgesproken moment kwam niemand ons halen en moesten we een half uur wachten en mee met een andere groep.

Krista

Mooi Klimbos. Prachtig gelegen, uitdagende routes voor jong en oud. Goede materialen, duidelijke uitleg. Kortom heel leuk gezinsuitje

Mooie uitdagende parcoursen. Goede organisatie