Charlotte

ABSOLUTE AANRADER! Super locatie in Ruurlo. Hele behulpzame en vriendelijke mensen en een groot succes bij groot, middel en klein. Zeker aan te raden en voor herhaling vatbaar. Wij komen er al... ABSOLUTE AANRADER! Super locatie in Ruurlo. Hele behulpzame en vriendelijke mensen en een groot succes bij groot, middel en klein. Zeker aan te raden en voor herhaling vatbaar. Wij komen er al jaren en elke keer is er toch weer wat nieuws te vinden.

Al kan er hier en daar wel wat meer begeleiders actief rond lopen. Af en toe stagnaties door kleinere kinderen die toch hulp nodig hebben.

Janet

Als moeder vond ik het een super mooi klimbos met prima instructeurs. Wat mij betreft 5 sterren, maar wat betreft mijn zoon (14 jaar) 4 sterren omdat volgens hem de haak waarmee je vast zit niet zo... Als moeder vond ik het een super mooi klimbos met prima instructeurs. Wat mij betreft 5 sterren, maar wat betreft mijn zoon (14 jaar) 4 sterren omdat volgens hem de haak waarmee je vast zit niet zo gemakkelijk te verplaatsen was. Hij heeft het met zijn vriend wel erg goed naar zijn zin gehad. Een aanrader......

Terwal

Duidelijke site, heldere voorwaarden, keurig ingedeeld met nog beschikbare tijdsblokken, deskundig personeel, goed toezicht en duidelijke instructies.

Simonn

Een heel mooie locatie, vriendelijk personeel, heldere uitleg en uitdaging op elk niveau (letterlijk en figuurlijk). Bovendien vind ik aanvaardbaar geprijsd.

Een leuke middag gehad. Vol spanning en uitdaging.

AMJ

Een prachtige klimervaring, zowel voor mij als voor de kleinkinderen. Beiden zijn 7 jaar oud en hebben de oranjebaan 3 x gedaan. Ik, als opa, maar 1 eenmaal, maar de kinderen vonden dat genoeg, want... Een prachtige klimervaring, zowel voor mij als voor de kleinkinderen. Beiden zijn 7 jaar oud en hebben de oranjebaan 3 x gedaan. Ik, als opa, maar 1 eenmaal, maar de kinderen vonden dat genoeg, want ze wilden zonder opa verder klimmen. Ze waren goed gezekerd en beveiligd, dus dat was geen probleem en voor mij een prettig en gerust gevoel. De introductie was goed en duidelijk. sowieso voor mijn kleinkinderen.