Erg genoten met mijn twee jongens van 12 en 14

Erg leuk klimbos! Genoeg variatie en voor elk type klimmer wel een haalbare route. Advies leeftijd mag echter wel letterlijk genomen worden en wat opvallender op de site gezet worden. Ik heb er... Erg leuk klimbos! Genoeg variatie en voor elk type klimmer wel een haalbare route. Advies leeftijd mag echter wel letterlijk genomen worden en wat opvallender op de site gezet worden. Ik heb er over heen gelezen;-) Wij hadden namelijk een klimmer van 5.8 jaar mee met al wat buitenlandse klimervaring en reikhoogte 1.30m. Oranje route was maar net te doen en duurde erg lang (ze kon er bijna niet bij). Ondanks dat haar leeftijd al eerder gevraagd was, reageerde men toen pas met de opmerking, dat ze te jong was.

Erg vriendelijk personeel, duidelijke uitleg, mooie picknick plekken om te kunnen pauzeren.

peter

Fantastisch klimbos mooie trails ook mooie omgeving ligt naast stakokay

Fantastisch voor jong en oud. Zeer aan te bevelen. Ook voor de niet klimmers een prima vermaak.

pontianak

Fijne ervaring met mijn pubers van 12 en 13 jaar oud die al wat klimervaring hadden. Op veel niveau's, voor iedereen een uitdaging en veel afwisseling. Stoer en avontuurlijk. Zeker 3 uur lang heeft... Fijne ervaring met mijn pubers van 12 en 13 jaar oud die al wat klimervaring hadden. Op veel niveau's, voor iedereen een uitdaging en veel afwisseling. Stoer en avontuurlijk. Zeker 3 uur lang heeft het hen weten te boeien. Een geweldig belevenis in een mooi bos, met een prima restaurant waar we aansluitend van een smakelijke lunch hebben genoten.

Ineke

Fijne familiedag gehad, heerlijk weer, goede begeleiding, kortom genoten!

mevr.

Fijne plek om naar toe te gaan. Wederom een leuke dag uit gehad.

Niels

Genieten op verschillende hoogtes in een prachtig bos. Alles is super veilig dus echt een aanrader met vrienden of gezin