Demi

Heel mooi groot klimbos, je bent er een hele middag mee zoet! ?

Alex

Heel veilig en genoeg keus, trajecten goed opgezet. Mooi bos en vriendelijk voor mens en dier. Je maakt je drie uur klimmen makkelijk vol, personeel doen moeite om je wensen te realiseren. Je kan... Heel veilig en genoeg keus, trajecten goed opgezet. Mooi bos en vriendelijk voor mens en dier. Je maakt je drie uur klimmen makkelijk vol, personeel doen moeite om je wensen te realiseren. Je kan beneden meelopen en aan tafels lunchen.

Ouder

Heerlijk geklommen en heel behulpzaam en vriendelijk personeel

wopereis

Heerlijk geklommen onder goede begeleiding. We komen zeker terug.

D.W.

Heerlijk middagje geklommen. Mooie routes. Veiligheid is goed geregeld. Klein minpuntje: de ziplineroute eindigt met een hele lange trap. Dit levert veel vertraging op waardoor je in de bomen erg... Heerlijk middagje geklommen. Mooie routes. Veiligheid is goed geregeld. Klein minpuntje: de ziplineroute eindigt met een hele lange trap. Dit levert veel vertraging op waardoor je in de bomen erg lang moet wachten (opstopping).

Het is absoluut een aanrader voor mensen die houden van een fysieke en mentale uitdaging én in (top-) conditie zijn. Mensen die creatief om kunnen gaan met het onverwacht moeten overbruggen van... Het is absoluut een aanrader voor mensen die houden van een fysieke en mentale uitdaging én in (top-) conditie zijn. Mensen die creatief om kunnen gaan met het onverwacht moeten overbruggen van grotere afstanden dan 1 m, en dat zo'n 12 m boven de grond... De instructies en oefening vooraf zijn voor verbetering vatbaar. Tip: Een paar keer mogen oefen-tokkelen, om te ervaren wat je kunt doen als je wegdraait (alleen een verbale uitleg is hierbij echt onvoldoende!) . Iets uitgebreidere coaching en uitleg, tips zouden handig zijn. (Wat te doen als je in paniek raakt...?) De coach die onder de route Emotions stond gaf goede aanwijzingen, maar pas om mijn verzoek. Mensen schatten mogelijk hun eigen fysieke en mentale conditie verkeerd in.

Het kinderfeestje van onze dochter was echt een succes!! Een hele nieuwe uitdaging voor jong en oud. De uitleg was goed en duidelijk.

Imke

Het klimbos is echt superleuk! Je zit altijd goed vast dus je kan veilig klimmen.

heer

Het klimbos is een uitdagende belevenis voor alle leeftijden. Zelfs als je alleen als toeschouwer aanwezig bent is het een erg leuke ervaring. Wij hebben genoten en onze kleinkinderen waren dol... Het klimbos is een uitdagende belevenis voor alle leeftijden. Zelfs als je alleen als toeschouwer aanwezig bent is het een erg leuke ervaring. Wij hebben genoten en onze kleinkinderen waren dol enthousiast!