Kyra

Het klimbos Veluwe is een heel leuk dagje uit voor mensen die echt avontuur zoeken. Je hebt verschillende niveaus met elk eigen uitdagingen. De tokkel route is erg leuk en vraagt niet zo heel veel... Het klimbos Veluwe is een heel leuk dagje uit voor mensen die echt avontuur zoeken. Je hebt verschillende niveaus met elk eigen uitdagingen. De tokkel route is erg leuk en vraagt niet zo heel veel durf. De andere route hebben soms echt pittige obstakels waar je over moet om tot de overkant te komen. Erg leuk wanneer dit allemaal lukt! Niet voor mensen met hoogtevrees maar zeker wel voor mensen die van klimmen en avontuur houden

Vd

Het was een geweldige middag met mijn 3 kleinkinderen. Enorm genoten. Alles super veilig,

Ik ben geïnteresseerd in het kopen van een abonnement volgend jaar. Ik hoop op een goede prijs

Kleinkinderen hebben zich drie uur lang geamuseerd en heet was dat wij weg wilden anders waren ze nog langer gebleven. Het bos ziet er uitnodigend uit en de klimroutes zijn in prima conditie. Zeer... Kleinkinderen hebben zich drie uur lang geamuseerd en heet was dat wij weg wilden anders waren ze nog langer gebleven. Het bos ziet er uitnodigend uit en de klimroutes zijn in prima conditie. Zeer vertrouwd. De medewerkers zijn zeer geduldig en behulpzaam. Wij komen zeker terug.

Klimbos super! Wel jammer dat vriendje van bijna 12 dat veel beter klimt dan mijn dochter van 12 niet zonder begeleiding op de hogere routes mocht.

Flying

Leuk bos. Wel erg druk en instructie duurt erg lang.

Leuk en mooi klimbos met vriendelijk personeel. We waren hier om de verjaardag van oma te vieren en dat is prima gelukt! Wij de boom in en zij turend naar boven en genietend van onze acties. Voor de... Leuk en mooi klimbos met vriendelijk personeel. We waren hier om de verjaardag van oma te vieren en dat is prima gelukt! Wij de boom in en zij turend naar boven en genietend van onze acties. Voor de jongsten onder ons (9 en 12 jaar) was dit een prima klimbos, maar de wat voor oudere tokkelaars, was het wat aan de eenvoudige kant. Dat mocht echter de pret niet drukken en het weer werkte ook mee die dag!

Leuk en uitdagend klimbos. Vriendelijk en behulpzaam personeel.