Heleen

Mijn dochter van 10 heeft haar kinderfeestje in het klimbos gehouden. Uitleg en Begeleiding van de medewerkers was rustig en goed met extra check of de kinderen het zekeren goed door hadden bij een... Mijn dochter van 10 heeft haar kinderfeestje in het klimbos gehouden. Uitleg en Begeleiding van de medewerkers was rustig en goed met extra check of de kinderen het zekeren goed door hadden bij een "proefboom". Het is een prachtig bos, de parcoursen door het bos waren zeer gevarieerd qua hoogte en moeilijkheid zodat er voor de niet waaghalzen en voor de waaghalzen genoeg te klimmen was. Ook voor de op de grondblijvers waren de parcoursen erg leuk omdat je op de grond mee kunt lopen.

Adrian

Mooi Bos. Leuke parcours. Goede service. 3,5 uur is uiteindelijk niet lang als er ook ruim aan half uur instructie afgaat.

Mooi groot klimbos met veel parcours. De begeleiders zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom gewoon doen.

jvdh

Mooi klimbos met veel parcours voor verschillende niveau's. Toen wij er waren (23 oktober) was het erg druk en was er onderbezetting van personeel, waardoor e.e.a. wat vertraagde, maar verder wel... Mooi klimbos met veel parcours voor verschillende niveau's. Toen wij er waren (23 oktober) was het erg druk en was er onderbezetting van personeel, waardoor e.e.a. wat vertraagde, maar verder wel alles goed op orde bij dit klimbos. Ik ga er vaker naar toe!

Mooi klimbos, met goed begeleiding en uitleg. Mooie, uitdagende routes!

De

Mooi park. Fijne uitleg. We hebben een erg leuke middag gehad :-)

Mooi park. Vriendelijk personeel. Letten goed op veiligheid en corrigeren kinderen die zich niet aan de afspraken houden.

Henny

Mooie locatie, uitdagend parcours. Hoog. oplettende werknemers. Vriendelijk.Voor ieder wat wils. Beter dan funpark kralingen.