Mooie plek, enthousiaste ontvangst, heldere instructie, goede begeleiding en uitdagend klimparcour. Erg leuke ouder en kind activiteit. Na afloop een smakelijke pannenkoek want klimmen maakt hongerig!

Harry,

Ontzettend leuke, actieve en spannende middag gehad. Top!

Gerrie

Ontzettende mooie dag gehad met onze kleinzoon,veilig geklommen goede uitleg en aardig personeel TOP dag gehad.

Marjolein

Onze dochter heeft een geweldig kinderfeestje gehad. de instructie was top, en ook de eventuele hulp gaandeweg ook. alles zag er ook zeer professioneel uit. Wat ik wel raar vond, is dat ik een... Onze dochter heeft een geweldig kinderfeestje gehad. de instructie was top, en ook de eventuele hulp gaandeweg ook. alles zag er ook zeer professioneel uit. Wat ik wel raar vond, is dat ik een arrangement had, en ik ook zelf meeklom en dat arrangement had betaald. toen ik vroeg of ik ipv de ranja een koffie mocht, en eventueel daarvoor wel wilde bijbetalen, kon dat niet. Of in ieder geval kreeg ik er geen duidelijke reactie op. mij werd ook niet gevraagd of ik wat erbij wilde (de kinderen kregen een zakje chips). Ik heb dus voor een arrangement betaald, maar er was geen flexibiliteit in als je als volwassene dat had. dus ik kreeg niks aangeboden, echt heel vreemd. qua klantvriendelijkheid in het chaletje door dat meisje, had dus beter gekund.

Isabelle

Perfect verjaardagsfeestje van 10 jarige dochter. Was regenachtig maar geen probleem. Leuke overdekte buitenruimte met picknicktafels om je eigen snacks etc mee te nemen. Ons groepje had genoeg aan... Perfect verjaardagsfeestje van 10 jarige dochter. Was regenachtig maar geen probleem. Leuke overdekte buitenruimte met picknicktafels om je eigen snacks etc mee te nemen. Ons groepje had genoeg aan de juniorkaarten en wilden na een paar uur eigenlijk nog niet weg. Veel vervelende wespen bij de picknicktafels en helaas werd de jarige ook gestoken. En het was eind oktober...

Poehhh dit klimbos is niet voor watjes! De oranje route is erg leuk en uitdagend voor ouders met kleinere kinderen (4 tot 10?). De andere routes echt wel pittiger, vooral de zwarte route! Daar krijg... Poehhh dit klimbos is niet voor watjes! De oranje route is erg leuk en uitdagend voor ouders met kleinere kinderen (4 tot 10?). De andere routes echt wel pittiger, vooral de zwarte route! Daar krijg je bibberbenen van. Kleine t ip: maak d e ladders om omhoog en omlaag te kljmm edn wag makkelijker...soms ben je al moe of bibberig door de hoogte en moet je je nog inspannen om naar boven of naar beneden te komen.

kinderfeestje

Prachtig Klimbos, mooi veilig systeem voor jonge kinderen.

Prachtig klimbos. Hulpvaardig en alert personeel

Jackelien

Prima begeleiding en mooie diverse klimroutes!!