Gijs

Uitstekende instructeurs en goed georganiseerd. De horeca is echter naar mijn mening te beperkt. Tosti en broodje worst is het enige dat besteld kan worden. Ook duurt het door de kleinschaligheid... Uitstekende instructeurs en goed georganiseerd. De horeca is echter naar mijn mening te beperkt. Tosti en broodje worst is het enige dat besteld kan worden. Ook duurt het door de kleinschaligheid lang alvorens men kan bestellen. Wat mij deze keer verder opviel (tegenviel) was het feit dat de instructeur bij de instructie sessie vermeldde dat wij maximaal 3 uur konden klimmen. Bij de vorige 2 keer dat wij geweest zijn werd dit niet eerder vermeld. Wij hebben dan ook gewoon de hele dag (van 11:00-17:00 uur) gebruik gemaakt van de klim faciliteiten.

Vlotte instructie. Veel variatie in moeilijkheids graden. Lekker spannende sprongen in de King route.

Voor ieder wat wils, professioneel opgezet en begeleid, leuke middag gehad!

Voor ons was het de eerste keer in een Klimbos, we zijn heel vriendelijk geïnstrueerd en daarna konden we zelfstandig onze gang gaan in het Klimbos. We misten bewegwijzering naar de start van het... Voor ons was het de eerste keer in een Klimbos, we zijn heel vriendelijk geïnstrueerd en daarna konden we zelfstandig onze gang gaan in het Klimbos. We misten bewegwijzering naar de start van het Klimbos maar dit wijzigde zich vanzelf. Wat goed is om je te realiseren is dat je als je aan een route begonnen bent je gezekerd zit en niet tussentijds kan stoppen met de route, je moet hem afmaken.

Vriendelijk personeel en een leuke activiteit! Diverse routes, zowel qua hoogte als moeilijkheidsgraad.

Vrije val is zeer uitdagend, misschien de rode route nog iets uitdagender maken.

Was top! Heb het echt naar mijn zin gehad en mijn vriendin ook

Jeroen

Wat een geweldig leuke ervaring...!! Vader (62) en dochter (37) samen een dagje op stap en dan het klimbos in Lage Vuursche bezoeken... helemaal top! Deskundige, enthousiaste en uiterst vriendelijke... Wat een geweldig leuke ervaring...!! Vader (62) en dochter (37) samen een dagje op stap en dan het klimbos in Lage Vuursche bezoeken... helemaal top! Deskundige, enthousiaste en uiterst vriendelijke begeleiding. Bij alles staat 'veiligheid' voorop, maar dat doet niets af aan het gevoel van avontuur en plezier!

Mevr.

We hebben een erg leuke middag gehad. Al onze kinderen tussen de 5 en 14 jaar hebben genoten.

Renate

We hebben een waanzinnig leuke middag gehad! Wij waren er inderdaad echt wel 3,5 uur zoet. In de rode route zat een stuk waar onze dochter niet goed doorheen kwam, maar met goede hulp lukte dat toch... We hebben een waanzinnig leuke middag gehad! Wij waren er inderdaad echt wel 3,5 uur zoet. In de rode route zat een stuk waar onze dochter niet goed doorheen kwam, maar met goede hulp lukte dat toch en de rest van het parcours klom ze prima verder. Heerlijk om zo een herfstige zondagmiddag lekker buiten te zijn met het gezin.