Annet

Wij hebben het partijtje gevierd van onze dochter die in december 8 wordt, met 5 meiden! Het was super leuk, onze dochter had dit al eerder gedaan de rest nog niet, dus voor een paar best spannend,... Wij hebben het partijtje gevierd van onze dochter die in december 8 wordt, met 5 meiden! Het was super leuk, onze dochter had dit al eerder gedaan de rest nog niet, dus voor een paar best spannend, er werd vooraf een goede uitleg gegeven en geoefend en daarna mocht je de klimbaan op. De werkners waren erg aardig en behulpzaam als er iets niet lukte en waren snel op de plek aanwezig om de kinderen te helpen! Ze hebben een superdag gehad met een stoere nieuwe ervaring erbij!

Robin

Erg fijn klimbos, hoop verschillende routes/ variaties te vinden. Erg geschikt voor daredevils. Zwarte route is 22 meter hoog.

Michelle

Het was een erg leuke dagje uit. Leuke paden. Vingerloze handschoenen waren echter wel prettig geweest. Enkele van ons hebben moeten stoppen ivm pijn in de handen en niet omdat we lichamelijk moe... Het was een erg leuke dagje uit. Leuke paden. Vingerloze handschoenen waren echter wel prettig geweest. Enkele van ons hebben moeten stoppen ivm pijn in de handen en niet omdat we lichamelijk moe waren.

Leuke dag, mooi weer, niet al te moeilijk voor de beginners,

Heel goed opgezet met verschillende niveaus. Er was een goede uitleg gegeven door een enthousiaste instructeur. Geweldige middag gehad!

Ronald

Ik had van te voren geen idee wat me te wachten stond. Het was echt spannend en leuk!

Paul

We hebben een fantastische dag bij juklie gehad, alleen vervelend was dat toch te kleine kinderen te grote routes deden wat heel veel op onthoud mee bracht omdat ze met sommige onderdelen hulp nodig... We hebben een fantastische dag bij juklie gehad, alleen vervelend was dat toch te kleine kinderen te grote routes deden wat heel veel op onthoud mee bracht omdat ze met sommige onderdelen hulp nodig hadden omdat de afstand te groot voor ze waren. En er was vaak geen medewerker bij uitleg bij de bungeejump en freeval, dit tot ergenis van veel bezoekers .

Leerkracht

We zijn met een groep bovenbouw leerlingen een middag in het klimbos geweest. Het is een prachtig park met mogelijkheden voor ieders niveau. Veiligheid prima. Groot overdekt terras om met de groep... We zijn met een groep bovenbouw leerlingen een middag in het klimbos geweest. Het is een prachtig park met mogelijkheden voor ieders niveau. Veiligheid prima. Groot overdekt terras om met de groep te eten. De instructie is goed, maar de grootte van de groep maakt dat het lang duurt voordat ze uiteindelijk aan het klimmen gaan. Instructiegroepen niet groter dan 15 zou beter zijn. Het moontreespel werd heel erg gewaardeerd door de leerlingen die niet durven/ kunnen klimmen. Dat spel kan best een ronde extra, nu waren deze leerlingen eerder klaar dan de klimmers. Er was ook nog een andere school, maar daar hadden we weinig last van, als ze een keer aan het klimmen zijn is er plaats genoeg.

Michèle

Duidelijke instructie, open karakter organisatie, goede behulpzaamheid medewerkers, mooie locatie. Kortom, heel goed.