Moolenaar

Heel erg leuk en zeer goede begeleiding. Kinderen hebben genoten en willen zo snel mogelijk weer.

Kim

Heerlijk ruim klimbos. Ook bij drukte voldoende ruimte. Personeel kundig. Lette goed op. Leuk voor het hele gezin

john

Hele leuke ervaring 4 niet 5 sterren alleen vanwege prijs : geen feest kinder korting.

Geert-Jan

Klimbos Apeldoorn was een geweldige ervaring voor mijn dochter en haar vriendinnen (11 en 12 jaar) Wel vonden we de instructie met 15 andere mensen te massaal. Zeker omdat het lang duurde voordat... Klimbos Apeldoorn was een geweldige ervaring voor mijn dochter en haar vriendinnen (11 en 12 jaar) Wel vonden we de instructie met 15 andere mensen te massaal. Zeker omdat het lang duurde voordat iedereen het instructie parcours had afgelegd!! Misschien een idee om de kleuren van niveau beter terug te laten aan begin parcours?? Hoe lang een parcours gemiddeld duurt is ook handige info.

Marloes

Leukste Klimbos van Nederland! Meerdere keren geweest, alle fasiliteiten bij de hand. Super voor een leuk, sportief dagje uit.

Mijn zoon van 7 en ik hebben een super tijd gehad bij jullie! bedankt!

Jurgen

Mooi aangelegde routes, goed klim materiaal, enthousiast en vriendelijk personeel!

Wendy

Mooi klimbos met veilig en handig systeem. Nadeel van het systeem is wel dat je niet kunt inhalen. Er zat in ons geval een keer een gezin met wel een erg klein kind voor ons op de route en dat ging... Mooi klimbos met veilig en handig systeem. Nadeel van het systeem is wel dat je niet kunt inhalen. Er zat in ons geval een keer een gezin met wel een erg klein kind voor ons op de route en dat ging erg langzaam.