Marieke

Vond het doodeng om het te doen maar wel super gaaf. 1 min puntje ja mag/kan geen foto's maken als je boven in de bomen rondloopt.

Rik

Was een fantastische ervaring! Prachtige omgeving, uitdagend en mooi om eens mee te maken voor iedereen!

klant

We waren daar met me zoon van 11 en het was super leuk. Spannend ook voor volwassenen. We komen graag terug. Goed georganiseerd, duidelijke uitleg.

Saskia

Wij waren met een grote groep collega's komen klimmen en ik kan zeggen dat iedereen super enthousiast is over het Klimbos. Over het klimmen zelf maar ook over het alternatieve programma. De... Wij waren met een grote groep collega's komen klimmen en ik kan zeggen dat iedereen super enthousiast is over het Klimbos. Over het klimmen zelf maar ook over het alternatieve programma. De begeleiders waren erg duidelijk, zelfs in het Engels, en heel erg behulpzaam. Wij zullen zeker een keer terug komen.

Gastvrije ontvangst. mooie klimervaring en professionele begeleiding.

Fijne houding van personeel, plezier, uitnodigend en een veilig gevoel. Veel verschillende routes, waardoor je kunt kiezen en steeds uitdaging hebt. Tip om in routes op te bouwen, zodat je op hogere... Fijne houding van personeel, plezier, uitnodigend en een veilig gevoel. Veel verschillende routes, waardoor je kunt kiezen en steeds uitdaging hebt. Tip om in routes op te bouwen, zodat je op hogere hoogtes dezelfde soort uitdagingen hebt, alleen een tikkeltje moeilijker soms. Heerlijk tokkelen tussen de bomen, prachtig in de natuur. Er is een cafetaria, maar de nadruk ligt op klimmen, rondlopen, bezig zijn, niet op consumeren. Dat geeft een actieve sfeer. Geen rommel gezien. Bewegwijzing in de vorm van bordjes soms onduidelijk. Waar begint/eindigt een route.

Het klimpark is te gek! Hele hoop gave parcours met voor ieder wat wils qua uitdaging niveau. Goeie begeleiding en ruim voldoende toezicht en eventuele hulpaanbieders. Zéker de moeite waard!

Furkan

Weer een geweldige dag beleeft in het klimbos. Altijd vriendelijke medewerkers. Regelmatig gezien dat mensen de hulp kregen die ze nodig hadden. Dat geeft een veilig gevoel.