Gert

Echt een aanrader! goeie banen, voelt veilig en veel zip-lijnen (wat erg leuk is :) prijs is wat hoog helaas, maar dat is in andere klimbossen hetzelfde.

ouders

Fijne begeleiding, veilig gevoel hoe alles geregeld is. Helemaal blij, gaan zeker nog een keer terug!

Koosje

Geweldig kinderfeestje! Vriendelijk, behulpzaam en bekwaam.

Dhr.

Goede en duidelijke uitleg. Een fijn klimpark met diverse uitdagingen.

Tom

Goede vriendelijke ontvangst. Duidelijke uitleg voordat je mag gaan klimmen. Echter wordt er niet kenbaar gemaakt hoe je eventueel hulp inroep als er iets niet goed gaat.

Het klimbos is prachtig, kinderen vinden het er geweldig en voor ouders is het er ook leuk. Een top uitje!

Melissa

Het Klimbos is uitdagend en avontuurlijk. Ook al lijkt het vanaf de grond niet erg hoog, als je eenmaal boven staat is het toch hoger dan gedacht. Daarnaast zijn de medewerkers erg vrolijk en... Het Klimbos is uitdagend en avontuurlijk. Ook al lijkt het vanaf de grond niet erg hoog, als je eenmaal boven staat is het toch hoger dan gedacht. Daarnaast zijn de medewerkers erg vrolijk en behulpzaam. Het Klimbos is een echte aanrader!

Mooie omgeving, mooie klimbanen, vriendelijke mensen, goede uitleg. Onze jongste dochter van 9 kon, ivm haar lengte, alleen de juniorbanen doen. Ze vond het fantastisch maar voor haar had er iets... Mooie omgeving, mooie klimbanen, vriendelijke mensen, goede uitleg. Onze jongste dochter van 9 kon, ivm haar lengte, alleen de juniorbanen doen. Ze vond het fantastisch maar voor haar had er iets meer uitdaging in mogen zitten. Verder hebben we erg genoten van ons dagje uit!!

Was heel leuk en vriendelijke mensen. Leuk voor de verjaardag van chloé’s 7 jaar.