Afspraken, organisatie in klimbos en begeleiding gewoon goed!

Uitleg was heel goed, Alles was perfect georganiseerd, ondanks de top drukte, we komen zeker terug! Dank voor de fijne dag.

Een enorme beleving voor zowel kinderen als begeleiding! Erg goede begeleiding en uitleg bij deze activiteit.

Jos

Een top ervaring, we kwamen met ruime 30 jongelui opdraven en werden in no-time geinstrueerd en konden we snel met zn allen aan de klim!! Leuk dat ze spontaan een foto van de groep wilde maken op... Een top ervaring, we kwamen met ruime 30 jongelui opdraven en werden in no-time geinstrueerd en konden we snel met zn allen aan de klim!! Leuk dat ze spontaan een foto van de groep wilde maken op die trappen. Enorm genoten, aanrader voor alle jeugdgroepen!

Goede uitleg, veiligheid staat voorop, superuitje voor jong en oud

Het is een heel leuk klimpark met veel uitdagende parcours Maar als er nieuw personeel begint en het is je eerste dag Hoort er wel begeleiding met die persoon mee te lopen vind ik. Ik weet dat er... Het is een heel leuk klimpark met veel uitdagende parcours Maar als er nieuw personeel begint en het is je eerste dag Hoort er wel begeleiding met die persoon mee te lopen vind ik. Ik weet dat er niks kan gebeuren want de veiligheid is zeker gewaarborgd

Mevr.

Super leuk. Jammer dat er, naar onze mening, soms iets te jonge kinderen waren die de boel er "ophielden" doordat ze niet verder durfden. Of net wat te klein waren om zich goed op te kunnen... Super leuk. Jammer dat er, naar onze mening, soms iets te jonge kinderen waren die de boel er "ophielden" doordat ze niet verder durfden. Of net wat te klein waren om zich goed op te kunnen trekken. Verder super leuk voor de meiden van het feestje met wie wij waren. Iets uitgebreidere horecafaciliteiten zou fijn zijn, voor zover dat kan en mag met vergunningen.

Uitdagend klimbos, leuk voor alle niveaus. Goede uitleg en heel veilig omdat je permanent gezekerd bent.

Zeer leuk opgezet, echt iets voor het hele "sportieve" gezin