Clasien

De kids en kleinkids hebben heerlijk geklommen in de leeftijden van 9 t/m 52 jaar. De uitleg was prima en de begeleiding was o.k. Wat een prachtig klimbos met uitdagende klimpartijen!

daan

Een hele leuke uitdaging met leuke mensen die je daar begeleiden,alles is in zeer goede conditie en de nieuwe vrije val enz is toppppppppppp om te doen

Dhr.

Een prachtig gelegen en uitdagend uitje voor het gezin of met vrienden. Er hebben een heerlijke dag gehad en zijn regelmatig uit de comfortzone getreden. Een echte aanrader!!!!

Fijne locatie, vriendelijk personeel. Ze denken goed mee en zijn behulpzaam om het klimmen voor doelgroepen ook mogelijk te maken. Blijven vriendelijk en geduldig begeleiden.

Alexander

Gezien ik de ideale combinatie van een hartpatiënt met hoogtevrees ben had ik van te voren even gebeld of ik wat hen betreft kon klimmen. En ja, dat kon. Bij aankomst nog even aangegeven dat ik... Gezien ik de ideale combinatie van een hartpatiënt met hoogtevrees ben had ik van te voren even gebeld of ik wat hen betreft kon klimmen. En ja, dat kon. Bij aankomst nog even aangegeven dat ik degene ben die had gebeld. Er werd direct goed gereageerd met een lading geruststellingen (we kunnen je elk moment van de baan halen etc...) en tips (doe de zwarte route en de grijze activiteiten maar gewoon niet). Ook liet 'ie collega's weten mij specifiek goed in de gaten te houden. Gelukkig was elke call to action op dat vlak niet nodig. Het ging gewoon goed. De uitleg van te voren was gezellig en duidelijk. De routes lopen op in hoogte en moeilijkheidsgraad dus je kunt even inkomen. Op gegeven moment werd mijn hoogtevrees dan ook steeds minder en begon ik de hindernissen een leuke uitdaging te vinden (al blijf ik overstappen van zwaaiend object naar volgend zwaaiend object een reden vinden voor knikkende knieën en zweethanden hahaha). De tokkelroute is ook erg leuk en n welkome ontspanning. Sowieso mooi om tussen de bomen door te sjeezen. De locatie, midden in een park, is top. Het personeel is vriendelijk en vraagt geregeld hoe het met je gaat; er zijn toiletten, kluisjes en een kleine toko. Desondanks zou ik je aanraden je eigen eten mee te nemen als je voedselallergieën hebt. De toko is niet zo uitgebreid namelijk. We komen graag een keer terug!

Goede begeleiding aan het begin maar gedurende het klimmen geen begeleiders gezien. Voor wie problemen heeft wel lastig.

Goede begeleiding en een leuk klimbos met uitdagende routes!

Gi

Heel leuk, uitdagend uitje in prachtige omgeving. Miste alleen een kaart van het park; waar welke route begint en eindigt en de volgorde van de routes in moeilijkheid.

Ik vond het een super leuke dag. We werden heel fijn geholpen aan de kassa. Met de instructie hebben ee duidelijke instructie gekregen. Ook deze instructeur was erg fijn in contact. Ik kreeg een... Ik vond het een super leuke dag. We werden heel fijn geholpen aan de kassa. Met de instructie hebben ee duidelijke instructie gekregen. Ook deze instructeur was erg fijn in contact. Ik kreeg een fijn gevoel toen ik merkte dat de instructeur overal goed wist hoe het moest. Bij het klimmen zelf waren ook vriendelijke personeelsleden te vinden. Ze qaren enthouasiast en zeiden ook tegen iedereen goededag en sommige personeelsleden gingen met je in gesprek als je beneden op de grond was over het klimmen en hoe het ging. Kortom vriendelijk personeel en zeker voor herhaling vatbaar!