W.

Klimbos geweldig, we hadden kinderfeestje geboekt, goede uitleg en begeleiding. We hadden ook patat plus snack bijgeboekt, helaas waren er geen frikandellen, kan het klimbos niets aan doen, wordt... Klimbos geweldig, we hadden kinderfeestje geboekt, goede uitleg en begeleiding. We hadden ook patat plus snack bijgeboekt, helaas waren er geen frikandellen, kan het klimbos niets aan doen, wordt uitbesteed en de bakjes patat waren erg klein, denk kwart van normale portie, kinderen hadden eigenlijk nog trek, als je dan bedenkt dat je 7 euro extra betaalt voor de patat en snack vind ik het eigenlijk beschamend. Jammer, maar klimbos gaan we zeker nog heen!

Willeke

Leuk als t mooi weer is. Met regen weinig voorzieningen (1 tent met tafels en stoelen). Onvriendelijk en weinig flexibel. Nadat we tijd hadden kunnen verzetten naar 20 minuten later (omdat het dan... Leuk als t mooi weer is. Met regen weinig voorzieningen (1 tent met tafels en stoelen). Onvriendelijk en weinig flexibel. Nadat we tijd hadden kunnen verzetten naar 20 minuten later (omdat het dan niet meer regende) kregen we een boze toespraak van een medewerker dat we echt niet zomaar moesten denken dat dit altijd kon (terwijl het al geregeld was).

Mijn dochter van 11 jaar vind het geweldig ze kan uren lekker ravotten . En voor moeders met hoogtevrees is er heerlijke warme koffie etc .

Overtrof verwachting! Leuke banen, mooi ruim, schoon, niet te druk, ondanks schitterend weer op zondagmiddag. Veel verschillende banen. Erg leuk! 3,5 uur helemaal vol geklommen!

Personeel soms chagrijnig. Te druk op de oranje parcours waardoor lang wachten en de kids verliezen snel hun geduld en vreugde. Entreeprijs is zeer hoog (€ 24,70), terwijl ze dan maar 6 parcours... Personeel soms chagrijnig. Te druk op de oranje parcours waardoor lang wachten en de kids verliezen snel hun geduld en vreugde. Entreeprijs is zeer hoog (€ 24,70), terwijl ze dan maar 6 parcours kunnen doen en binnen 2 uur klaar zijn.

Lideweij

Prachtig opgezet park in mooi stuk bos, goed onderhouden, professioneel en klant/kind-vriendelijk personeel. Aanrader!

Marloes

Professionele begeleiding en toffe routes. We hadden een compleet pakket voor het kinderfeestje van onze dochter met klimbos en pannekoeken bij 't Appeltje. Deze laatste raden we af en alleen voor... Professionele begeleiding en toffe routes. We hadden een compleet pakket voor het kinderfeestje van onze dochter met klimbos en pannekoeken bij 't Appeltje. Deze laatste raden we af en alleen voor het klimbos te gaan. Zo professioneel het klimbos was, zo slecht was zowel de bediening als de pannekoek bij restaurant 't Appeltje.

Joke

Superfijn! Echt een aanrader met of zonder kinderen.

Supermooi klimbos, goed parkeren, je kunt er goed zitten, horeca. Prachtig gelegen in het bos. Echt prima!