Tip top verjaardagsfeestje gehad. 100% amusement

Sophie

Uitdagend en divers: ik en mijn vriend hebben ons 3 uur lang er goed vermaakt. Je werd goed geholpen door het personeel en we hoefden nergens lang te wachten. Het klimbos zelf is erg mooi en goed... Uitdagend en divers: ik en mijn vriend hebben ons 3 uur lang er goed vermaakt. Je werd goed geholpen door het personeel en we hoefden nergens lang te wachten. Het klimbos zelf is erg mooi en goed bereikbaar. Als student vond ik het wel wat duur, dit houdt me wel tegen dit vaker te doen. Ook de parkeerkosten zijn erg hoog. Maar opzich is de prijs - kwaliteit prima.

Veel verschillende en uitdagende routes. Voor ieder niveau wat wild

R

Voor de diverse leeftijden een leuke ervaring. Leuke en spannende uitdagingen op grote hoogte. Goed geschikt voor kinderen.

Waanzinnig top , leuke dag met de kinderen gehad .

Wachttijden tijdens bruine baan erg lang. Jongetjes die aan het klieren waren. Meer toezicht nodig.

We hadden een reservering voor 15:00 uur. We moesten er zijn om 14:45 uur. Dat waren we. Het duurde erg lang voordat we aan de beurt waren voor de instructie. We konden pas gaan klimmen om 15:45.... We hadden een reservering voor 15:00 uur. We moesten er zijn om 14:45 uur. Dat waren we. Het duurde erg lang voordat we aan de beurt waren voor de instructie. We konden pas gaan klimmen om 15:45. Dat is toch wel erg lang.

Marike

We hebben een super leuk kinderfeestje gevierd hier!! Enige nadeel was dat de instructie door een ander groepje heel lang duurde. Verder top!

Irene

We hebben met onze teamdag het enorm naar ons zin gehad. Wat een leuke klimbaan vol uitdagingen op grote hoogte. Het bos is ook prachtig om een wandeling te maken als je niet van hoogtes en klimmen... We hebben met onze teamdag het enorm naar ons zin gehad. Wat een leuke klimbaan vol uitdagingen op grote hoogte. Het bos is ook prachtig om een wandeling te maken als je niet van hoogtes en klimmen houdt. De lunch was super goed geregeld en smaakte heerlijk (vlees, vega, halal). Kortom, echt een aanrader!

We waren met een grote gevarieerde groep in leeftijd. 6 tot 54 jaar en iedereen werd goed begeleid en kon zijn eigen pad kiezen. Ondanks de drukte weinig op onthoud op de verschillende routes. Dank... We waren met een grote gevarieerde groep in leeftijd. 6 tot 54 jaar en iedereen werd goed begeleid en kon zijn eigen pad kiezen. Ondanks de drukte weinig op onthoud op de verschillende routes. Dank daarvoor