Ancona

Wij zijn voor het verjaardagsfeestje van onze zoon van 11 jaar naar het klimbos Ruurlo (achterhoek) geweest. Dit was echt een zeer geslaagde dag. Zeer uitgebreide uitleg door het uitermate... Wij zijn voor het verjaardagsfeestje van onze zoon van 11 jaar naar het klimbos Ruurlo (achterhoek) geweest. Dit was echt een zeer geslaagde dag. Zeer uitgebreide uitleg door het uitermate vriendelijke personeel. Daarna konden de jongens vrij klimmen. Het personeel liep rond en hield alles goed in de gaten. Al met al een zeer geslaagde dag en de jongens vonden het dan ook erg jammer dat het alweer tijd was om naar huis te gaan.

Gido

Mooi aangelegd en ruim opgezet. Veel variatie. Ideaal als activiteit tijdens kamp groep 8.

Summer

Ontzettend leuke activiteit met professionele begeleiding. Veel verschillende routes. De kinderen van ons Adventure Camp hebben zich deze zomer weer ontzettend vermaakt bij het Klimbos Achterhoek!

Super mooie locatie, alles is mooi aangelegd. De uitleg die je krijgt, voordat je het klimbos ingaat, is duidelijk. Er is voor ieder wat wils!! Er zit ook een gezellig restaurant bij, waar je... Super mooie locatie, alles is mooi aangelegd. De uitleg die je krijgt, voordat je het klimbos ingaat, is duidelijk. Er is voor ieder wat wils!! Er zit ook een gezellig restaurant bij, waar je heerlijk kunt zitten (en eten & drinken). Er is tevens een speeltuintje voor de kleintjes. Al met al; hier gaan we zekers nog een keer naartoe!!!

WP

Duidelijke instructie. Mooi bos. Erg leuk!! Enig punt van aandacht is dat het voor ons bij aanmelden niet duidelijk was waar we moesten wachten op instructie. Hierdoor konden we ons pas "te laat"... Duidelijke instructie. Mooi bos. Erg leuk!! Enig punt van aandacht is dat het voor ons bij aanmelden niet duidelijk was waar we moesten wachten op instructie. Hierdoor konden we ons pas "te laat" aansluiten. Dit was overigens geen punt voor degene die de instructie gaf.