Het is een prachtig bos met hele mooie tracks tussen de bomen. Hoog en laag, makkelijk en moeilijk, voor ieder wat wils. Het materiaal (klimgordels) zijn uitstekend en de veiligheid is goed geborgd.... Het is een prachtig bos met hele mooie tracks tussen de bomen. Hoog en laag, makkelijk en moeilijk, voor ieder wat wils. Het materiaal (klimgordels) zijn uitstekend en de veiligheid is goed geborgd. En dan natuurlijk het klimmen zelf; dat is echt heel erg leuk, spannend en uitdagend. Een echte aanrader.

Atiyeh

Het was leuk en avontuurlijk maar ik voel me als buitenlander er niet helemaal welkom door een begeleidster die aan het begin onze groep ontvangt, terwijl ik gezien heb dat nederlanders anders door... Het was leuk en avontuurlijk maar ik voel me als buitenlander er niet helemaal welkom door een begeleidster die aan het begin onze groep ontvangt, terwijl ik gezien heb dat nederlanders anders door haar behandeld wordt...jammer

François

Klim activiteit is prima geregeld. Goede uitleg en begeleiding. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Staat garant voor een leuke en avontuurlijk uitje. Betreft eetgelegenheid (weet niet of het... Klim activiteit is prima geregeld. Goede uitleg en begeleiding. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Staat garant voor een leuke en avontuurlijk uitje. Betreft eetgelegenheid (weet niet of het onderdeel is van het klimgedeeld) zou een systeem voor bediening dan wel wanneer het eten klaar overzichtelijker en praktisch zijn. Bediening is nog al eens de klant kwijt voor het leveren van de bestelling.

Leuk klimbos. Jammer dat je bij de hoogste route pas alleen mag klimmen als je 12 bent. Misschien kunnen ze daar iets soepeler mee omgaan. Want goede klimmers die jonger zijn kunnen dat ook wel... Leuk klimbos. Jammer dat je bij de hoogste route pas alleen mag klimmen als je 12 bent. Misschien kunnen ze daar iets soepeler mee omgaan. Want goede klimmers die jonger zijn kunnen dat ook wel alleen. Als je als ouder niet mee kunt klimmen dan kan het kind die route ook niet doen.

Corné

Leuk uitje. Veel verschillende routes. Vooral ook leuk voor mijn dochter van 7 dat het hier om de reikwijdte (1.60m) gaat ipv leeftijd (vaak 8 of 9)

Roy

Leuke activiteit, maar de groepen zijn soms te groot waardoor de uitleg enorm lang duurt.