Met 10 11-jarige meiden verjaardag gevierd van mijn dochter. Was een groot succes. We komen terug. Je hebt daar uren plezier en uitdaging.

Met het klimbos, en natuurlijk de midgetgolf banen, is de Lage Vuursche een van onze favoriete bestemmingen. We komen hier al jaren. De ligging is super, de klimroutes zijn gevarieerd met voor elk... Met het klimbos, en natuurlijk de midgetgolf banen, is de Lage Vuursche een van onze favoriete bestemmingen. We komen hier al jaren. De ligging is super, de klimroutes zijn gevarieerd met voor elk wat wils. De mensen die er werken maken dit alles een leuke ervaring. Tot de volgende keer! Dat éne sterretje dat mist: kunnen de routes niet af en toe gevarieerd worden?

Mooi klimvos, met vriendelijk en zeer professionele medewerkers.

Prachtig bos met verschillende routes. Voor groot en klein, bangerikken en durfals, voor ieder wat wils. Leuke begeleiders die écht goed opletten en aanspreken op veiligheid. Wij komen er... Prachtig bos met verschillende routes. Voor groot en klein, bangerikken en durfals, voor ieder wat wils. Leuke begeleiders die écht goed opletten en aanspreken op veiligheid. Wij komen er meerdere keren per jaar.

Myrian

Super klimroutes & vooraf duidelijke uitleg door sympathieke medewerkers.

Super leuk en met de uitleg vooraf goed te doen.