Tineke

Zeer leuk voor de kinderen. Goede uitleg gekregen, veilig, leuk restaurantje vlakbij, mooie omgeving. Ik kan geen negatieve punten bedenken.

Sander

Fantastisch uitje voor klein en groot :) We hebben ons, ondanks een paar druppels, meer dan goed vermaakt. Als de kinderen wat groter zijn gaan we zeker nog een keer zodat ze ook de hogere parcours... Fantastisch uitje voor klein en groot :) We hebben ons, ondanks een paar druppels, meer dan goed vermaakt. Als de kinderen wat groter zijn gaan we zeker nog een keer zodat ze ook de hogere parcours kunnen doen.

Ruud

Een fantastische middag gehad met mijn kleindochter. Zij heeft angsten overwonnen door ondanks haar hoogtevrees toch tot op grote hoogte door te gaan met klimmen. Heel goed voor haar zelfvertrouwen.... Een fantastische middag gehad met mijn kleindochter. Zij heeft angsten overwonnen door ondanks haar hoogtevrees toch tot op grote hoogte door te gaan met klimmen. Heel goed voor haar zelfvertrouwen. Nu gaat ze haar verjaardagsfeestje daar vieren. Ze wil haar vriendinnen meenemen in deze ervaring!

Martine

Een topdag gehad met zowel tieners als 7 jarige!

Hele leuke middag gehad! Goede instructies en begeleiding gekregen. Mooi om te zien hoe kids vol zelfvertrouwen al vrij snel zelf aan de slag gingen. Absoluut aan te bevelen!

Het was een hele leuke uitstap! Zowel voor de allerkleinsten als voor grote kids, tieners, volwassenen, is er voldoende te doen.

arno

Top! Klein min puntje: wij waren op een drukke dag waardoor de uitleg minder goed te verstaan was.Mischien idee om op zo'n druk moment de groep voor de uitleg toch klein te houden.

Een fantastisch leuk uitje! Aardige medewerkers, variërende routes. Zeker weten een aanrader! Het enige nadeel waren de hoeveelheid wespen die zich rondom de zit/eetplaats begeven, vandaar dat ik... Een fantastisch leuk uitje! Aardige medewerkers, variërende routes. Zeker weten een aanrader! Het enige nadeel waren de hoeveelheid wespen die zich rondom de zit/eetplaats begeven, vandaar dat ik het klimpaal in de Veluwe geen vijf sterren, maar op vier sterren heb beoordeeld.

Het is een echte aanrader om te doen! We hebben een super leuke dag gehad, jammer van de regen... Als je het park binnenkomt aan de hoofdingang was het wel even zoeken want er stond geen bordje die... Het is een echte aanrader om te doen! We hebben een super leuke dag gehad, jammer van de regen... Als je het park binnenkomt aan de hoofdingang was het wel even zoeken want er stond geen bordje die het Klimbos aanduidde. De medewerker die wie hadden was heel vriendelijk. Het was allemaal mooi in orde. Goed op tijd gestart. Zeker een aanraden als een toffe gezinsuitstap! Wij komen zeker nog eens terug!

Mw.

Met kleindochters van 9 en 11 jaar naar het klimbos gegaan. Het bos heeft vele mogelijkheden om te klimmen variërend in moeilijkheid. 's Morgens was het heerlijk rustig. 's Middags werd het erg... Met kleindochters van 9 en 11 jaar naar het klimbos gegaan. Het bos heeft vele mogelijkheden om te klimmen variërend in moeilijkheid. 's Morgens was het heerlijk rustig. 's Middags werd het erg druk. Dit vond ik wel een klein minpuntje. Verder leuke locatie. Mooie gelegenheid om wat te drinken.