Geweldig genoten met mijn 13 jarige zoon. Lekker klimmen, overzichtelijk, goede service en heerlijke koffie!!

Ilona

Geweldig uitje voor de hele familie. Ondanks mijn ‘val’ ( je zit goed vast) toch genoten. Hulp kwam snel en heel professioneel werd ik naar beneden getakeld. Thumbs up!

Jos

Geweldig uitje. De kinderen vinden het fantastisch. En voor ouders is het genieten in de mooie natuur waarin het klimbos ligt.

Willem

Geweldig voor het eerst in de Klimbos met mijn zoon en kleinkinderen wat hebben ze genoten dan ben ik bij ?

Monique

Gewoon super leuk. Goede begeleiding. Uren klimkplezier!

Goede begeleiding, vriendelijk en leuk pannenkoek restaurant erbij. Ingrediënten voor een gezellige middag.

Hannah

Goede duidelijke instructies vooraf. Junior klimroutes zijn wat lastiger te klimmen als je lang bent. Voor de kinderen zijn ze wel geweldig. Verschillende uitdagende routes maakt dat er voor ieder... Goede duidelijke instructies vooraf. Junior klimroutes zijn wat lastiger te klimmen als je lang bent. Voor de kinderen zijn ze wel geweldig. Verschillende uitdagende routes maakt dat er voor ieder wat wils is.

Goede instructie en prachtige klimroutes. Voor ieder wat wils! Bos is niet aangetast. Kortom helemaal top!