Het was een geweldige ervaring om samen met mijn nichtje van 9 dit avontuur aan te gaan. We hadden niet echt het weer mee, want het begon te onweren gelukkig werden we uit het klimbos gehaald en... Het was een geweldige ervaring om samen met mijn nichtje van 9 dit avontuur aan te gaan. We hadden niet echt het weer mee, want het begon te onweren gelukkig werden we uit het klimbos gehaald en konden we onder een grote overkapping met banken en tafels schuilen, toen het er minder dreigend uitzag mochten we weer klimmen. Het was avontuurlijk spannend, dank.

Wim

Ideaal klimbos voor kleinkinderen. Ik heb als opa van 73 jaar zelf niet meegeklommen, maar onze twee kleindochters van 12 en 9 jaar en onze kleinzoons van 11 en 8 jaar hebben op 22 augustus j.l. een... Ideaal klimbos voor kleinkinderen. Ik heb als opa van 73 jaar zelf niet meegeklommen, maar onze twee kleindochters van 12 en 9 jaar en onze kleinzoons van 11 en 8 jaar hebben op 22 augustus j.l. een heel plezierige dag gehad, net als vorig jaar.

M.H.

Ik vind het Klimbos in Ruurlo echt geweldig: veilig én uitdagend parcours. Dat in combinatie met een heerlijke pannenkoek na afloop maken het tot een feestelijk uitje.

Martine

In 10 dagen er 3 keer geweest met kleinkinderen. Superveilig, attente instructeurs, hoge en lage routes, voor iedereen wat wils. En ook nog een pannenkoekenrestaurant er naast, wat wil je nog meer.

Enrico

Kinderen (10jr) vonden het prachtig. Makkelijk upgraden bij kassa naar meer parcours.

Floris

Kinderen geweldige dag gehad. Komen zeker nog een keer

Wim

Kleinkinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Dan doet opa dat ook :-).

Nina

Leuk dagje uit, was alleen erg druk tegen de middag aan waardoor we veel moeste wachten.

Leuk klimbos, voor ieder wat wils en vriendelijk personeel