Anita

Leuk park waarin op veel niveau's geklommen kan worden zowel door de kleintjes als door de 'groteren'. Instructie is voldoende.

Leuke middag, vriendelijk personeel en leuke uitdagende klimroutes.

Leuke parcours, voldoende voor iedereen met een verschillend niveau, goede begeleiding

R.

Leuke, spannende en uitdagende tijdsbesteding in een mooie bosrijke omgeving. Ideale plek voor een sportieve dag, vol uitdaging !!!

Mijn dochter van 7 veranderde in een aapje! Geweldig vond ze het en ik ook. We komen snel weer terug.

Frank

Mooi bos, veel variatie in mogelijke parcours, goede rustige veiligheidsuitleg, vriendelijke ontvangst. Tip ter verbetering: duidelijker bewegwijzering uitrit incl wijzelf zag ik mensen zoeken om... Mooi bos, veel variatie in mogelijke parcours, goede rustige veiligheidsuitleg, vriendelijke ontvangst. Tip ter verbetering: duidelijker bewegwijzering uitrit incl wijzelf zag ik mensen zoeken om van de parkeerplaats af te komen naar de weg)

WKT

Mooi compact klimparadijs, een echte aanrader! Alleen missen opa’s en oma’s wat beter zitcomfort. ?

Carlos

Mooi klimbos met genoeg variatie en moeilijkheidsverschillen. Het personeel lijkt me op zich ook wel bekwaam, maar de instructie en uitdelen van het materiaal duurt erg lang. Een optie zou zijn om... Mooi klimbos met genoeg variatie en moeilijkheidsverschillen. Het personeel lijkt me op zich ook wel bekwaam, maar de instructie en uitdelen van het materiaal duurt erg lang. Een optie zou zijn om mensen die al vaker geklommen hebben zonder instructie te laten klimmen.

Ellen

Mooie banen in een prachtige omgeving, veel keus, vriendelijk personeel

Tim

Mooie klim routes. Aardige vakkundige instructeurs. Restaurant is netjes en het eten is goed