Anne

Tof parcours, deskundige en behulpzame begeleiding, zeer voor herhaling vatbaar!

Uitdagende routes voor alle leeftijden. Vriendelijk personeel, duidelijke instructies, qua wachttijden ook prima te doen. Qua veiligheids systeem heb ik betere ervaringen in Duitsland (altijd vast... Uitdagende routes voor alle leeftijden. Vriendelijk personeel, duidelijke instructies, qua wachttijden ook prima te doen. Qua veiligheids systeem heb ik betere ervaringen in Duitsland (altijd vast aan TWEE lijnen ipv hier enkel een en volledige body riem ipv enkel 'broekje') ook hier en daar punten die denk ik even gechecked zouden moeten worden in de route, zoals een enkele uitstekende schroef of rafelend touw. Niets heel schokkends hoor, park is zeker veilig te noemen maar ik zou daar bij wijze van overdreven veel aandacht aan besteden dat daar nooit iets in tekort schiet. Ieder mogelijk incident hoe klein ook is er een teveel.

Uitstekende begeleiding en leuke uitdagende parcours voor elk niveau.

Joyce

Veel routes, variërend van makkelijk tot moeilijk, dus voor elk wat wils. Goede instructie vooraf en professionele hulp als je onverhoopt vast komt te zitten. Nette faciliteiten (toiletten,... Veel routes, variërend van makkelijk tot moeilijk, dus voor elk wat wils. Goede instructie vooraf en professionele hulp als je onverhoopt vast komt te zitten. Nette faciliteiten (toiletten, winkeltje, picknicktafels).

Vond een van de medewerkers helaas niet vriendelijk tegen Mn zoon. Die vroeg netjes mag ik wat vragen? Waarop hij boos nee zei omdat hij bezig was. Zei tegen hem dat kan je ook anders zeggen, zei... Vond een van de medewerkers helaas niet vriendelijk tegen Mn zoon. Die vroeg netjes mag ik wat vragen? Waarop hij boos nee zei omdat hij bezig was. Zei tegen hem dat kan je ook anders zeggen, zei hij ja dat zou kunnen. Voor de rest was het een leuke dag!