Klant

Geweldige klimervaring in prachtige omgeving en goede beveiliging!

Hele leuke, spannende en sportieve activiteit! Er zijn verschillende banen om te klimmen van verschillende niveau's. Wij waren met een groep en hierdoor was er voor ieder wat wils.

i.f.

Ik heb bezoek al eerder beoordeeld. Het klimbos is prima maar instructie kon beter en ook de voorlichting toen het heel hard ging regenen. Wat mij betreft hadden we ook keuze mogen krijgen: of... Ik heb bezoek al eerder beoordeeld. Het klimbos is prima maar instructie kon beter en ook de voorlichting toen het heel hard ging regenen. Wat mij betreft hadden we ook keuze mogen krijgen: of wachten op droger weet of gedeelte geld terug.

Maurice

Leuk klim parcours toen wij er waren was het best druk in de bomen daarom veel moeten wachten soms wel wat te druk Verder alles top en mooi en veilig

XoeK

Leuk klimbos om met het gezin te doen. Kids zijn 7 en 9 en dat ging goed. De horeca beperkt zich tot zakjes chips en ijsjes dus neem zelf broodjes mee. Eten is wel nodig omdat je paar uur fysiek... Leuk klimbos om met het gezin te doen. Kids zijn 7 en 9 en dat ging goed. De horeca beperkt zich tot zakjes chips en ijsjes dus neem zelf broodjes mee. Eten is wel nodig omdat je paar uur fysiek bezig bent.

Anoniem123

Leuke ervaring. Dacht dat ik met mijn lichte hoogtevrees niet veel kon doen. Dat viel erg mee. Door de goede zekering volledig vertrouwen en zelfs de een na hoogste parcours gedaan. Zeer vriendelijk... Leuke ervaring. Dacht dat ik met mijn lichte hoogtevrees niet veel kon doen. Dat viel erg mee. Door de goede zekering volledig vertrouwen en zelfs de een na hoogste parcours gedaan. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel