Uitdagend uitje Alles is goed geregeld en veiligheid boven alles. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Tot de volgende keer.

CLS

Uitrusting, materiaal , instructie en hindernissen ‘ voelen’ betrouwbaar aan, stevig, sterk, soepel. Leuke en uitdagende parcoursen , voor elk wat wils en keuze trede angsthierarchie. ;)

Ali

We hebben genoten van een dagje klimmen op het junior parcours. Uitleg was helder en niet te lang. Parcours was uitdagend genoeg, al hadden de kids liever ook het 'grote' parcours willen doen maar... We hebben genoten van een dagje klimmen op het junior parcours. Uitleg was helder en niet te lang. Parcours was uitdagend genoeg, al hadden de kids liever ook het 'grote' parcours willen doen maar daar misten ze net een paar centimeter voor. We komen zeker nog eens terug voor de rest én de vrije val natuurlijk ?

Roel

Zeer professioneel gemaakt parcours en prima begeleiding door het personeel . De kinderen hebben genoten en misschien durft Opa het binnenkort ook eens ?

De sfeer was geweldig vooral door het vriendelijke personeel!! Het voelde of je alle vrijheid had om je eigen gang te gaan, maar ook tegelijk de begeleiding en toezicht wanneer je die nodig had. Een... De sfeer was geweldig vooral door het vriendelijke personeel!! Het voelde of je alle vrijheid had om je eigen gang te gaan, maar ook tegelijk de begeleiding en toezicht wanneer je die nodig had. Een minpuntje: Je kon nergens even relaxen.

Wijnand

Echt een heel leuke activiteit voor zowel kinderen als ouders. De tijd vliegt voorbij.

Leuk klimpark, voor alle leeftijden. Alleen op het hoogste klim niveau (bungee-jump / vrije val) is er niemand boven om te helpen, daarom wordt het snel te spannend...