Judith

En hele mooie ervaring Met de groep Zeker het aantal routes Alleen jammer dat er alleen groepskorting is voor scholen en niet voor scouting

Hele leuke middag gehad, goede uitleg, leuke parcoursen, veilig...

Janssen

Klimbos Apeldoorn is een super gaaf klimbos voor alle leeftijden. Erg leuk als toevoeging een parcours met alleen tokkelbanen en je kunt een vrije val en bungeejump maken. Zeer aan te bevelen!

grt

Leuk klimbos, maar voor de kinderen die de juniorroute volgen is het wel erg beperkt met 2 routes.

Mooi, goed geregeld, alleen jammer dat je vooraf moet betalen. Je kan er dan niet meer onderuit, stel je kind wil toch naar het zwembad, zit jij met het kaartje. Maar verder was goed geregeld.

Patricia

Onze kleindochter heeft de dag van haar leven gehad, en wil absoluut nog eens terug komen!

Absoluut een gaaf park! Gelegen in prachtige omgeving, goede uitrusting, gave routes.

Opa

De eerste keer dat ik met de 2 kleinkinderen in het Klimbos was. een leuke ervaring die prima begeleid werd door het team.Voor herhaling vatbaar.

De kinderen waren super enthousiast. Heel leuke ervaring. We komen zeker nog terug.