Johan

De moeilijkheidsgraden zijn in kleuren aangegeven. De instructie is prima, het personeel vriendelijk en de omgeving is ronduit prachtig. Niet ver van Apenheul, dus nog mooi te combineren als gevuld... De moeilijkheidsgraden zijn in kleuren aangegeven. De instructie is prima, het personeel vriendelijk en de omgeving is ronduit prachtig. Niet ver van Apenheul, dus nog mooi te combineren als gevuld dagje uit. We waren achteraf gezien wat laat, want je kunt er wel uren bezig zijn! 1 kleine tip: Kijk bij het laten betreden van de zwarte route veel strenger naar de deelnemers (leeftijd, lengte), want als je achter bange kinderen aan het klimmen bent, houdt dat behoorlijk op!

Een leuke ochtend gehad. Niet voor mensen met hoogtevrees! Echt pas aan te raden vanaf 7 jaar ivm de instructies.

Tara

Een ontzettend leuke en actieve middag gehad! Kleine tip voor het bos: iets meer bewegwijzering op het terrein zodat de routes beter te vinden zijn ;-)

Sonja

Goede uitleg. En daarna zelfstandig klimmen in een uitdagend parcour en mooie omgeving. Leuke middag gehad!

Opa

Heel mooi veilig en superleuk voor (klein)kinderen. Goeie instructie en begeleiding. Fijn terras en pannenkoekrestaurant ernaast.

Heel vriendelijk, zeer spontaan, op maat, zeer professioneel

Leuke teamactiviteit. Voor ieder een gepaste route

Yvonne

Mijn kleinzoons (7 en 8) en hun vriendje (7) hebben een fantastische dag gehad in het Klimbos Ruurlo. We arriveerden om 10:00 uur en vertrokken pas om 15:00 uur. Door de goede en serieuze instructie... Mijn kleinzoons (7 en 8) en hun vriendje (7) hebben een fantastische dag gehad in het Klimbos Ruurlo. We arriveerden om 10:00 uur en vertrokken pas om 15:00 uur. Door de goede en serieuze instructie van de vriendelijke begeleiders konden de jongens veilig en met goed equipment urenlang hun gang gaan. Alle ingrediënten voor een een actieve bewegingsmiddag in de buitenlucht waren aanwezig, met natuurlijk een welverdiende pannenkoek tot besluit. We komen zeker terug in de hoop dat de meetlat zo uitvalt dat zij de moeilijker route kunnen nemen.

AdG

Perfect georganiseerd. Jongelui voor instructie en begeleiding. Een heerlijk uitje voor jong en midlifr