Start met duidelijke uitleg en intro parcours. Je kan de klimmers overal volgen en de verschillende variaties maken het leuk. Even een probleem gehad en dat werd vakkundig opgelost. Gewoon toppie.

Super leuk, goeie instructies, leuke routes. Aanrader

Super mooi klimbos, ook de omgeving helemaal op!

Superleuk, actief & uitdagend. Goed te doen met kids. Oplettend en hulpvaardig personeel.

Farra

Veel kinderen worden door wespen gestoken op het complex.Er is een wespennest in de buurt. Mijn zoon is tijdens het klimmen gestoken en viel bijna van de boom, gelukkig stond ik achter hem! Ik ga er... Veel kinderen worden door wespen gestoken op het complex.Er is een wespennest in de buurt. Mijn zoon is tijdens het klimmen gestoken en viel bijna van de boom, gelukkig stond ik achter hem! Ik ga er nooit meer naartoe!

Anne

Vriendelijk en deskundig personeel, leggen alles goed uit, ook aan kleinere kinderen. Heerlijke dag vol pittig klimplezier gehad. Ingang naar het klimpark is bij de Apenheul parkeren voor 8,80... Vriendelijk en deskundig personeel, leggen alles goed uit, ook aan kleinere kinderen. Heerlijke dag vol pittig klimplezier gehad. Ingang naar het klimpark is bij de Apenheul parkeren voor 8,80 dagkaart. Dan ongeveer 1km lopen door mooi park.